Visste dere at..

- Jeg har 3 storebrødre som alle KUN har gutter til barn - det vil si at foreldrene mine er besteforeldre til 6 gutter og 1 på vei (gutt det også)
- Jeg elsker Top Gear (den britiske versjonen), og synes han "lille" fyren er så sjønn[:D]
- Jeg er livredd for alt som er langt og slimete, type mark, orm, slanger, ål, snegle etc, og går ikke tur i skauen og fjellet om sommeren.
- Jeg har slitt med angst og depresjon i flere år ( men har det relativt bra nå!)
- Jeg har en sinnsyk koffert-humor og ble døpt til "koffert" når jeg var russ[:D]

ORIGINAL: May1989

viste dere at....
  • Jeg har sterk dysleksi, så jeg snakker veldig feil så det høres ut som om jeg er fra halden[;)]
  • Jeg har drevet med dfs skyting (altså landskytterstevnet som går på nrk1 om sommeren)
  • jeg ble interessert i samboern min ved å snakke over msn.

Det har jeg også [:D] vært med mange ganger, Hvor ?[:)]

Visste dere at jeg og en venninne flyttet sammen i en leilighet uten dusj når vi var 16 år. Leiligheten var dødskul, men manglet altså dusj. Annenhverdag kjørte jeg buss i 90 min for å dusje hos foreldrene mine. Dette gjorde jeg i 3 år !!!

Jeg setter fortsatt veldig pris på de to dusjene vi har i huset vårt nå [;)]

ORIGINAL: MammatilSander

viste dere at....
  • Jeg har sterk dysleksi, så jeg snakker veldig feil så det høres ut som om jeg er fra halden[;)]
  • Jeg har drevet med dfs skyting (altså landskytterstevnet som går på nrk1 om sommeren)

Jeg var på Ls i 2002 i bergen, oppdal 2003, sannes 2004, Lesja 2005, steinskjer 2007

Visste dere at:

Jeg møtte mannen min på Rema 1000. Han jobbet der, jeg var kunde DAGLIG.
Jeg ELSKER tatoveringer og har gjort det siden jeg var bitteliten. Har mange, og planlegger et armbånd og en sleeve bare i år.
Jeg hater å spise fisk, men er veldig glad i skalldyr.

viste dere at....

Jeg var på Ls i 2002 i bergen, oppdal 2003, sannes 2004, Lesja 2005, steinskjer 2007

Var i steinskjer jeg også :) ellers har jeg ikke vært med årene før, her ikke passa inn i andre planer.. skal du til bodø i år ? [:D]

viste dere at....

Var i steinskjer jeg også :) ellers har jeg ikke vært med årene før, her ikke passa inn i andre planer.. skal du til bodø i år ? [:D]

Nei, blir for langt unna for meg, jeg har ikke skutt siden steinskjer. Skulle egentlig begynne litt i fjor igjen og være med på elverum men så ble jeg jo gravid. også passer det ikke med ls i år siden vi flytter i april

Visste dere at jeg:
- har vært statist i en film? Fia og klovnene. Så bakhode mitt har altså vært på kino!!!![:D] haha kjempestolt da jeg var mindre! [8D]

visste dere at jeg

- egentlig er veeeldig sjenert
- har problemer med skolesituasjon pga mye mobbing
- har skikkelig fobi mot edderkopper og veps, humler osv...
- har verdens beste familie som alltid er der for meg og støtter meg 100% uansett...
- er en smule tv slave
- er veeeldig sportsinterressert

*

- Visste dere at jeg eeeelsker rettskriving, setningsformulering og å rette oppgaver?? Jeg skulle vært lærer, hvis det ikke var for at jeg er så stygg når jeg gjør det, masse røde streker og "fyfy" og "neivettduhvasånnkandudaikkeskrive" og "hæhæhætroddeduatdukunneformuleresetningenSÅNN"... [8D] Så jeg holder meg til å rettskrive gruppeoppgavene på skolen (førsk.lærer) - og er hatet av etpar (mindre intelligente om jeg må få si det) jenter jeg har vært på gruppe med... Elsket av de fleste da [:D]

ORIGINAL: Thomas toget

Visste dere at:

Jeg ELSKER tatoveringer og har gjort det siden jeg var bitteliten. Har mange, og planlegger et armbånd og en sleeve bare i år.

Så søtt [:D]

ORIGINAL: Morellskatten

- Visste dere at jeg eeeelsker rettskriving, setningsformulering og å rette oppgaver?? Jeg skulle vært lærer, hvis det ikke var for at jeg er så stygg når jeg gjør det, masse røde streker og "fyfy" og "neivettduhvasånnkandudaikkeskrive" og "hæhæhætroddeduatdukunneformuleresetningenSÅNN"... [8D] Så jeg holder meg til å rettskrive gruppeoppgavene på skolen (førsk.lærer) - og er hatet av etpar (mindre intelligente om jeg må få si det) jenter jeg har vært på gruppe med... Elsket av de fleste da [:D]

Du må jo bare ELSKE meg,haha[X(][X(]

Viste dere at..

Jeg er med i en serie som begynner på nrk 14 februar  :)
(.. bare i noen sekunder)[8D][8D][8D][8D][8D]

ja, en ting til som jeg MÅ ta med..

Visste du:

at jeg har slikket Gerard Butler på brystvortene? haha. Den måtte jeg jo ha med, syntes jeg!!!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Visste dere at:

Ja, veldig søtt :))) Han var kjempekjekk der han satt i kassa si, og jeg prøvde å sjekke han opp på alle mulige elendige måter.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Visste dere at:

Ja, veldig søtt :))) Han var kjempekjekk der han satt i kassa si, og jeg prøvde å sjekke han opp på alle mulige elendige måter.

Hehe,thats true love 4 yah

Visste du:

at jeg har slikket Gerard Butler på brystvortene? haha. Den måtte jeg jo ha med, syntes jeg!!!

Fy fader,her må du fortelle mere...
Han hadde jeg slikket glatt,hahahahaha....

Hes fucking HAWT [X(]

Visste du:

FORTELL!!! [:D][:D][:D]

Visste du:

GAAAAAAAD!!!!! Tell us, tell us!!
*har mest lyst til å slå deg, han er MIIIIN*

Back
Topp