Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøtteknekkern
Steike...
Ja,men han er HOT nå,så jeg hadde GLATT fortalt om det ja,haha...
Litausk sprit,hahaha...Genius [8D]
ORIGINAL: Thomas togetHehe,artig story å kunne fortelle uansett [8D]
Steike...
Ja,men han er HOT nå,så jeg hadde GLATT fortalt om det ja,haha...
Litausk sprit,hahaha...Genius [8D]
Spriten var helt drøyt god!!! Smakte som saft, men hadde absolutt en litt sterkere ettervirkning!! Ja, han er ganske så hot nå... må le hver gang jeg ser han på tv eller i blader sammen med kjente damer som Jennifer Aniston eller lignende. HAHA!!! Også meg, da... ja og venninna mi (som jeg ikke egentlig kjenner så godt lenger)... ja, og sikkert hundre tusen andre damer. Dulter borti mannen hver gang vi ser en film med han... men må understreke at mannen er MYE kjekkere!! hehe.
Hehe,ikke så vanskelig å forstå [8D]
Har rotet med en "kjendis" jeg å,men han er fra Norge,men aner ikke om han er c,b eller d,hahaha [8D]
Samma,for han var av typen "lage basseng rundt kjeften" kysser,så jeg fikk turn OFF å dro hjem,haha.
ORIGINAL: Thomas toget
Har rotet med en "kjendis" jeg å,men han er fra Norge,men aner ikke om han er c,b eller d,hahaha [8D]
Samma,for han var av typen "lage basseng rundt kjeften" kysser,så jeg fikk turn OFF å dro hjem,haha.
HAHA! ÆSJ!!! Forståelig!! brrrrrrrrrrrr!!! Kjendiser er generelt et stort turn off, men jeg trodde jo ikke han Gerard Butler var kjendis. hehe.
ORIGINAL: Thomas toget
HAHA! ÆSJ!!! Forståelig!! brrrrrrrrrrrr!!! Kjendiser er generelt et stort turn off, men jeg trodde jo ikke han Gerard Butler var kjendis. hehe.
Amen,men jeg visste ikke hvem han var,haha.
Var på vip party i Askim,så det var han,også han der Yosef fra madcon.
Og jeg mener VIRKELIG at jeg ikke aner hvem de var,haha.
Var vel sikkert derfor vi ble invitert på nachs også,siden vi ikke HANG over de,og omtrent spiste de opp,hehe.
ORIGINAL: lillemille88*
Ingen sure miner nå..
men visste dere at jeg er i slekt med Quisling? [X(]
ORIGINAL: lillemille88*
Ingen sure miner nå..
men visste dere at jeg er i slekt med Quisling? [X(]
Hehe [:)]
Er vel ikke din feil det,hehe.
ORIGINAL: jente k
Viste dere at..
Jeg er med i en serie som begynner på nrk 14 februar :)
(.. bare i noen sekunder)
nei det viste jeg ikke. i hvem serie da???