Visste dere at..

Viste dere at..

Jeg er med i en serie som begynner på nrk 14 februar :)
(.. bare i noen sekunder)

nei det viste jeg ikke. i hvem serie da???

Visste dere at

Jeg er tvilling

haha, tro meg, han var ikke så hot da jeg gjorde det. Men han hadde flott brystkasse da!! Han spilte inn film i Litauen (dette er mange år siden, en film som heter Atilla The Hun). Vi hadde hverken hørt om han eller filmen så vi trodde han kødda. Vi var ganske fulle på Litauisk sprit, og venninna mi klina med han stort sett hele kvelden, tror jeg. Jeg fikk bare brystvortene :))))) Noen år seinere (og jeg hadde glemt både han og hendelsen) så jeg plutselig en reklame på tv om "Attila The Hun". Trudde jeg skulle velge tunga mi, og satte kaffen i vrangstrupen. Det var HAN, jo. HAHAHA! Noen år seinere igjen så jeg Tomb Raider sammen med kjæresten min (nå min fantastiske husbond) og han kjekkingen så så kjent ut... måtte sjekke internett og jaggu var det ikke Gerard Butler. HAHA!! Måtte fortelle kjæresten hele greia for satte kaffen i halsen igjen...

Steike...
Ja,men han er HOT nå,så jeg hadde GLATT fortalt om det ja,haha...
Litausk sprit,hahaha...Genius [8D]

Visste du at
- jeg er yngst av 4 søsken
- at jeg ikke hadde seriøse forhold før sambo
- at jeg er veldig sjalu[:'(]
- at jeg er veldig flau, men kan være rommets midtpunkt når eg blir varm i trøya
- at jeg har dårlig selvtillit
- at jeg ble mobbet av læreren min i 6 år
- at jeg har det bedre nå enn på mange år[:D]
- at jeg eeeelsker sjokolade og is
- at jeg er den personen som har best humor av de jeg kjenner (kommer vel ann på øyet som ser)

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Steike...

Spriten var helt drøyt god!!! Smakte som saft, men hadde absolutt en litt sterkere ettervirkning!! Ja, han er ganske så hot nå... må le hver gang jeg ser han på tv eller i blader sammen med kjente damer som Jennifer Aniston eller lignende. HAHA!!! Også meg, da... ja og venninna mi (som jeg ikke egentlig kjenner så godt lenger)... ja, og sikkert hundre tusen andre damer. Dulter borti mannen hver gang vi ser en film med han... men må understreke at mannen er MYE kjekkere!! hehe.

ORIGINAL: Thomas toget

Steike...

Spriten var helt drøyt god!!! Smakte som saft, men hadde absolutt en litt sterkere ettervirkning!! Ja, han er ganske så hot nå... må le hver gang jeg ser han på tv eller i blader sammen med kjente damer som Jennifer Aniston eller lignende. HAHA!!! Også meg, da... ja og venninna mi (som jeg ikke egentlig kjenner så godt lenger)... ja, og sikkert hundre tusen andre damer. Dulter borti mannen hver gang vi ser en film med han... men må understreke at mannen er MYE kjekkere!! hehe.
Hehe,artig story å kunne fortelle uansett [8D]
Tror jeg må ha meg en flaske med litausk,haha....

Ja, drikk ei flaske med Litauisk sprit og få en c-kjendis på kjøpet... var vel bare "flaks" at vår c-kjendis blei a-kjendis... hehe.

Ja, digger historien. Syntes det er hysterisk festlig, faktisk!!

Hehe,ikke så vanskelig å forstå [8D]
Har rotet med en "kjendis" jeg å,men han er fra Norge,men aner ikke om han er c,b eller d,hahaha [8D]
Samma,for han var av typen "lage basseng rundt kjeften" kysser,så jeg fikk turn OFF å dro hjem,haha.

Har rotet med en "kjendis" jeg å,men han er fra Norge,men aner ikke om han er c,b eller d,hahaha [8D]
Samma,for han var av typen "lage basseng rundt kjeften" kysser,så jeg fikk turn OFF å dro hjem,haha.

HAHA! ÆSJ!!! Forståelig!! brrrrrrrrrrrr!!! Kjendiser er generelt et stort turn off, men jeg trodde jo ikke han Gerard Butler var kjendis. hehe.

HAHA! ÆSJ!!! Forståelig!! brrrrrrrrrrrr!!! Kjendiser er generelt et stort turn off, men jeg trodde jo ikke han Gerard Butler var kjendis. hehe.

Amen,men jeg visste ikke hvem han var,haha.
Var på vip party i Askim,så det var han,også han der Yosef fra madcon.
Og jeg mener VIRKELIG at jeg ikke aner hvem de var,haha.

Var vel sikkert derfor vi ble invitert på nachs også,siden vi ikke HANG over de,og omtrent spiste de opp,hehe.

Amen,men jeg visste ikke hvem han var,haha.
Var på vip party i Askim,så det var han,også han der Yosef fra madcon.
Og jeg mener VIRKELIG at jeg ikke aner hvem de var,haha.

Var vel sikkert derfor vi ble invitert på nachs også,siden vi ikke HANG over de,og omtrent spiste de opp,hehe.

haha, jepp!!

Ingen sure miner nå..
men visste dere at jeg er i slekt med Quisling? [X(]

ORIGINAL: lillemille88*

Ingen sure miner nå..

Hehe [:)]
Er vel ikke din feil det,hehe.

ORIGINAL: lillemille88*

Ingen sure miner nå..

Hehe [:)]
Er vel ikke din feil det,hehe.

hehe nei[8D] Men man vet jo aldri.. kankskje noen beskylder meg for å være landsforæder[8|][8D]

Visste dere at:

* Jeg er utrolig sjenert blandt folk jeg ikke kjenner
* Jeg har ekstremt dårlig selvbilde
* Jeg ble mobba hele skolegangen min frem til jeg begynte på VGS
* Jeg har rota med en som har drept et menneske (dette var altså FØR hendelsen)
* Jeg og sambo flytta sammen etter å ha vert sammen 1uke, og har nå holdt sammen over 6år
* Jeg er en ekstrem neglebiter
* Jeg har blitt spurt om å vere modell (hahaha... GO figure)
* Jeg hadde falsk krupp fra jeg var 2-6år
* Jeg har operert bort galleblæra
* Jeg er EKSTREMT bekymra for alt som har med sønnen min å gjøre (DET visste dere kanskje[8D])

visste dere at...

*jeg er ekstremt sjenert
*jeg har alltid ønsket meg minst 3 barn
*jeg sliter med å bli gravid
*jeg mistet min første sønn halvveis i svangerskapet (2005)
*jeg har blitt mye mobbet
*jeg liker stort sett eldre menn
*jeg hater å vaskeopp, da vasker jeg heller dassen
*jeg har en statue av meg selv som lvonne Caprino (datteren til Ivo Caprino) har laget
*jeg traff typen på bussen
*jeg har aldri holdt på med sport

ORIGINAL: jente k

Viste dere at..

Jeg er med i en serie som begynner på nrk 14 februar :)
(.. bare i noen sekunder)

nei det viste jeg ikke. i hvem serie da???

brødre (mano og lillebror)

Back
Topp