Visste dere at..

- Redd for veps
- Redd for edderkopper
- Kretsmester i slalom (en gang på 90-tallet)
- Klarer ikke å spise skalldyr pga tanken på å spise dyret nesten helt er for dramatisk for meg.. Klarer bare ikke å nyte det.
- Elsker mørk sjokolade

Viste dere at:

Jeg har ekstremt tørr humor (ler ofte av meg selv)
Jeg elsker pizza
Jeg har spilt på oslo nye teater ( dog som liten, men jeg lever på det enda[8D] )

Visste dere at jeg hadde fått 6 i karakter i drama,om det ikke var for at jeg bråkte så mye i timene [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Visste dere at Karl sundby,er broren til bestefaren min [8D] (fyren suger,men samma det,hehe)

Er det han med lappen på øyet i hotel Cæsar???

ORIGINAL: Charlis

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Visste dere at Karl sundby,er broren til bestefaren min [8D] (fyren suger,men samma det,hehe)

Er det han med lappen på øyet i hotel Cæsar???

Ja,hehe....

Visste dere at jeg:

*Bygget hus helt alene! (Eller tømrere som gjorde det da[8D])
*Var forlovet og gravid etter å ha vært sammen 6 mnd
*Er tvilling
*Elsker Man Utd og har spilt fotball i mange år, trikserekorden min er 365[:)] (Sikkert ikke mye for de som virkelig kan det, men mer enn noen andre på laget jeg spilte på)
*Ble påkjørt av en bil da jeg var 9 år (sjåføren sin feil, jeg var syklist), ble hentet av luftambulansen! Slapp heldigvis unna med brukket fot og hjernerystelse[;)]
*Elsker å se Eastenders og Home and away
*Er perfeksjonist, får spasmer av rot[:D]
*Vil ihvertfall ha 2 barn

ORIGINAL: marianne_

ORIGINAL: MammatilSander

viste dere at...

jeg er fra Harstad, men bor i mo i rana, men bruker å være i Harstad støtt..
Har 4 søsken og 2 fostersøsken
jeg elsker livet som mor <3
jeg elsker å stryke [X(]
har sykt dårlig humor
jeg og sambo har være sammen siden jeg var 13[8|]

si i fra neste gang du er i harstad så kan vi møtes:)

Det skal jeg vettu[;)]

visste dere at jeg

hater å lage mat

ORIGINAL: Joffen

Visste dere at jeg:

*Er tvilling
*Elsker Man Utd og har spilt fotball i mange år, trikserekorden min er 365[:)] (Sikkert ikke mye for de som virkelig kan det, men mer enn noen andre på laget jeg spilte på)
*Ble påkjørt av en bil da jeg var 9 år (sjåføren sin feil, jeg var syklist), ble hentet av luftambulansen! Slapp heldigvis unna med brukket fot og hjernerystelse[;)]

DEEEEEEET visste jeg [:)]

ORIGINAL: Soul

Visste dere at jeg:

*Er tvilling

DEEEEEEET visste jeg [:)]

Ja, jeg røpte vel det forrige uke[8D] Eller noen visste det vel før det og[:)]

Visste dere at:

-yndlingsmaten min er sjømat (reker, kreps, hummer, laks, ørret, kamskjell osv osv)

- det er 12mnd og 13dager mellom barna mine (som også innebærer at jeg ikke har hatt mensen siden januar 2009[8D])

- jeg er hjelpepleier og har søkt meg inn på studie som medisinsk sekretær

- jeg har verdens beste foreldre som stiller opp og hjelper meg uansett hva det skulle være

- jeg prater ALTFOR mye

- folk kan fort oppfatte meg som useriøs fordi jeg svarer ofte med spøk og ironi

- jeg mener oppriktig at en god latter forlenger livet [:D]

visste dere at

*jeg aldri trur jeg kommer til å føle meg ferdig med barn?
* jeg og sambo ble forlovet og ble gravid etter 3mnd[8D] (flyttet ilag etter 5mnd)
*jeg allerede var gravid da jeg møtte sambo?

Visste dere at jeg:

*Er tvilling

Ååå har du BBC Prime? Fulgte med på Eastenders fra jeg var gravid første gang (2007), og så når vi bodde i N-I. Nå har vi ikke den kanalen [&o]

Visste du at jeg

*har hatt sinnsykt dårlig flaks i 2010, og 2011 begynte på samme viset?

*har telefonskrekk (men har skjerpet meg kraftig i det siste og prøvd å bli bedre)

*Red western før og drev mye med horsemanship. Deltok på ett stevne, fikk delt 3.plass! av fire deltagende, haha [8D]
(var stemoren min som meldte meg på, jeg ville ikke, for jeg taklet ikke å bruke dongeribukse og skjorte [8D])

*Ønsker meg mest i verden en Grand Danois eller Irsk Ulvehund, men vil vente til forholdene er rette. (Barna litt større og eier hus).

ORIGINAL: Ruby Gloom

Visste dere at jeg:

*Er tvilling

Ååå har du BBC Prime? Fulgte med på Eastenders fra jeg var gravid første gang (2007), og så når vi bodde i N-I. Nå har vi ikke den kanalen [&o]

Visste du at jeg

*har hatt sinnsykt dårlig flaks i 2010, og 2011 begynte på samme viset?

*har telefonskrekk (men har skjerpet meg kraftig i det siste og prøvd å bli bedre)

*Red western før og drev mye med horsemanship. Deltok på ett stevne, fikk delt 3.plass! av fire deltagende, haha [8D]
(var stemoren min som meldte meg på, jeg ville ikke, for jeg taklet ikke å bruke dongeribukse og skjorte [8D])

*Ønsker meg mest i verden en Grand Danois eller Irsk Ulvehund, men vil vente til forholdene er rette. (Barna litt større og eier hus).

Eastenders går på BBC Entertainment som man får hvis man har Canal Digital med familiepakken[:)] Vi har gått over til Viasat, men de har ikke det[:(] Så da måtte vi ha canal digital på soverommet, for jeg nekter å gå glipp av det[:D]

Visste dere at "alle" mener jeg har daddy issues fordi jeg kun har èn eks på min egen alder og resten av dem har vært godt over 30?

Visste dere at jeg er bifil og tenner lettere på damer enn på menn?[:D][8D]

Visste dere at jeg egentlig er veldig sjenert?[8D]

visste dere at
*jeg ble mamma første gang som 17åring
* bodd i fosterhjem og ungdomshjem

viste dere at....
  • Jeg har sterk dysleksi, så jeg snakker veldig feil så det høres ut som om jeg er fra halden[;)]
  • Jeg har drevet med dfs skyting (altså landskytterstevnet som går på nrk1 om sommeren)
  • jeg ble interessert i samboern min ved å snakke over msn.

Back
Topp