Vises det at dere er gravide?

Her vises magen godt,selv om jeg har noen kg for mye. 3.gangsgravid. Har ikke fått mage så tidlig med de to andre. Så nå har jeg begynt å sammenligne formen på magen med jentene mot magen nå :p spent på oul! :D

Kanskje, noen sier det,så jeg velger å stole på de,selvom de ekstra kg på magen er der, men nå ser mer ut som en kul og ikke det andre ekle :p

Er i uke 16 nå. Man ser jeg har litt mage hvis jeg går i trange gensere :)

Her kan man se det ganske godt ja:P MEn liker ikke denne tiden her egentlig der det er litt sånn mellomting mellom bare lagt på seg litt for mye eller tydelig gravid:P

Synes eg er midt mellom normalen og gravid.. Gleder meg til da virkelig vises!! :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    218,9 KB · Visninger: 37
  • Liker
Reactions: H&H
De siste to ukene har livmoren tøyd og strekt på seg (hatt stikkinger nesten konstant), så vips kom det en liten kul. Ser ikke lenger slank ut. Tror ikke folk tør å spørre enda, fordi jegkan likså godt ha lagt på meg litt ;)

Jeg er 3. gangs gravid i uke 14+5, å hos meg vises en tydelig kul på magen. Jeg veier bare 50 kilo, så kanskje derfor magen er så tydelig, jeg vet ikke.. Men har ihvertfall litt problemer med å skjule det på jobb, er ikke helt "der" enda at jeg ønsker å dele det med min arbeidsplass hvor vi er 800++ ansatte. Så jeg krysser fingrene for at jeg skal klare å skjule det i noen uker til=)

Ses best på puppene foreløpig. Ser en liten kul når jeg ikke har klær på, men går sjelden naken ute blant folk ;) Har ikke fortalt det til utvidet krets enda (kun få venner, nærmeste familie og sjefen), og ingen har spurt enda. Lurer på om jeg skal gjøre et forsøk; hvor lenge kan jeg gå gravid før folk spør ;)

Haha, ja det hadde absolutt vert interessant å prøvd ut..:D;)

Ja når jeg kler meg sånn at det synes. Ikke mye mage på morran, men den kommer seg utover dagen.

Jeg fikk mage i uke 11 denne gangen... Visste ikke at det var mulig en gang. Går mot slutten av uke 15 nå og har like stor mage som jeg hadde rundt uke 23 i forrige svangerskap. Men, men. Er vel bare å "slippe den ut" :smiley-bounce012

Min mage har poppet ut skikkelig føler jeg i de siste to ukene. Er 15 uker i morgen, og føler meg jo svær :p Var relativt flat fra før, og plutselig kom den bumpen nesten over natta :p

Jeg har starta på uke 16 nå og fra uke 11-12 syntes det på meg. Nå har jeg skikkelig stor kul og puppene har vokst 2 cup strl :) Jeg var veldig tynn fra før så har nok no å si at jeg viste så fort :)

Er 18+3 nå, eneste gangen man ser det er om jeg slapper av på sofaen på kvelden, for da er jeg oppblåst. På morgen og dag er jeg like flat som vanlig, og det er jo da jeg møter mennesker :p

Back
Topp