Vises det at dere er gravide?

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Jeg er 16+1 i dag, og vi har AKKURAT begynt å dele nyheten med omverdenen (dvs kun utvidet familie og de nærmeste vennene våre). Jeg jobber som lærer, og på slutten av dagens time spurte faktisk elevene om jeg var gravid O_o det var 10-12 stk som sa at de hadde tenkt på det i løpet av timen!! Jeg ble helt satt ut!! Vises det seriøst så godt på meg allerede?? Hadde til og med bevisst kledd meg sånn at det ikke skulle synes :P Det føles helt feil at elevene fikk vite det før kollegaene mine... Men da har jeg vel rett og slett bare kommet dit at "fremmede" vil begynne å se det på meg! :O

Flere som får "uventede" spørsmål??

Kanskje det var de bevisste klærne som gjorde det? ;) hehe
Hvor gamle er elevene?
Ikke fått noen spørsmål her enda :)

Kanskje det var de bevisste klærne som gjorde det? ;) hehe
Hvor gamle er elevene?
Ikke fått noen spørsmål her enda :)

Nja, det er ei skjorte som jeg sikkert har brukt 1 gang i uken i hele høst :P Det er en klasse med 17 jenter på 18-19 år som spør om alt mulig rart ;)

Nja, det er ei skjorte som jeg sikkert har brukt 1 gang i uken i hele høst :P Det er en klasse med 17 jenter på 18-19 år som spør om alt mulig rart ;)

Kanskje du har en slik utstråling ved deg da ;) kan jo hende man opptrer noe annerledes selv om man ikke legger merke til det selv:confused: hehe

Kanskje du har en slik utstråling ved deg da ;) kan jo hende man opptrer noe annerledes selv om man ikke legger merke til det selv:confused: hehe

Ja, eller alle kvisene jeg har fått de siste par ukene :P De gir jo en viss type utstråling de også, om enn en negativ en...................

Jeg er 14+3, og for de som ser meg mye så synes det nok. Jeg er ikke helt slank fra før, så ukjente vil nok ikke se det ennå.