Vises det at dere er gravide?

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Jeg er 16+1 i dag, og vi har AKKURAT begynt å dele nyheten med omverdenen (dvs kun utvidet familie og de nærmeste vennene våre). Jeg jobber som lærer, og på slutten av dagens time spurte faktisk elevene om jeg var gravid O_o det var 10-12 stk som sa at de hadde tenkt på det i løpet av timen!! Jeg ble helt satt ut!! Vises det seriøst så godt på meg allerede?? Hadde til og med bevisst kledd meg sånn at det ikke skulle synes :P Det føles helt feil at elevene fikk vite det før kollegaene mine... Men da har jeg vel rett og slett bare kommet dit at "fremmede" vil begynne å se det på meg! :O

Flere som får "uventede" spørsmål??

Kanskje det var de bevisste klærne som gjorde det? ;) hehe
Hvor gamle er elevene?
Ikke fått noen spørsmål her enda :)

Kanskje det var de bevisste klærne som gjorde det? ;) hehe
Hvor gamle er elevene?
Ikke fått noen spørsmål her enda :)

Nja, det er ei skjorte som jeg sikkert har brukt 1 gang i uken i hele høst :P Det er en klasse med 17 jenter på 18-19 år som spør om alt mulig rart ;)

Nja, det er ei skjorte som jeg sikkert har brukt 1 gang i uken i hele høst :P Det er en klasse med 17 jenter på 18-19 år som spør om alt mulig rart ;)

Kanskje du har en slik utstråling ved deg da ;) kan jo hende man opptrer noe annerledes selv om man ikke legger merke til det selv:confused: hehe

Kanskje du har en slik utstråling ved deg da ;) kan jo hende man opptrer noe annerledes selv om man ikke legger merke til det selv:confused: hehe

Ja, eller alle kvisene jeg har fått de siste par ukene :P De gir jo en viss type utstråling de også, om enn en negativ en...................

Jeg er 14+3, og for de som ser meg mye så synes det nok. Jeg er ikke helt slank fra før, så ukjente vil nok ikke se det ennå.

Jeg er i uke 14-15 og er flau over magen som buler som aldri før!! He he.. Føler meg diger allerede, og kan ikke huske at jeg hadde så storm mage så tidlig i de andre svangerskapene:-) ingen tvil om hva magen min inneholder iallefall.

Jeg er 13+5 idag, men synes ikke selv jeg har noe mage. Ikke noen av mine nærmeste har kommentert det heller, enda de vet om graviditeten.. Skulle ønske jeg hadde begynt å få en skikkelig kul siden jeg ikke har hatt noe symptomer og hvertfall ikke etter uke 12.. Nesten så jeg ikke tror at jeg er gravid

Magen min er ganske flat, men har fått mye større pupper, haha :P Jeg har faktisk gått opp litt over en cup størrelse, og det skjedde tidlig. Løse gensere, ingen utringninger, men det synes. For å si det sånn, jeg storgleder meg til magen tar igjen ;)

Magen min er ganske flat, men har fått mye større pupper, haha :P Jeg har faktisk gått opp litt over en cup størrelse, og det skjedde tidlig. Løse gensere, ingen utringninger, men det synes. For å si det sånn, jeg storgleder meg til magen tar igjen ;)

Kjenner meg igjen i dette! Jeg har gått fra en litt liten C til en stor D O_o må bruke sports-BH for at det ikke skal bli helt overkill.

Kjenner meg igjen i dette! Jeg har gått fra en litt liten C til en stor D o_O må bruke sports-BH for at det ikke skal bli helt overkill.

Samme her, er veldig takknemlig for sports-BH:happy: gikk fra 70-f til h...:eek:
Er forresten 13+3 nå.

Samme her, er veldig takknemlig for sports-BH:happy: gikk fra 70-f til h...:eek:
Er forresten 13+3 nå.

Hjelper nok litt om du går opp i omkretsstr og, og ikke bare cupstr. Her bruker jeg fortsatt 75B, men har gått fra innerste til ytterste hakket på bh. Og jeg har økt noen cm i omkrets over selve brystene ;)

Er forresten 13+3 nå.

Oi, DA har du store pupper ass :P jeg føler meg nesten "vulgær" med 75D, fordi det er så uvant! Jeg tror veksten har stagnert litt foreløpig her, de vokste mye mellom uke 6 og 12 :)

• Liker
Reactions: H&H
Yup, nå kan det ikke skjules lenger! Føler meg diger allerede! Folk på jobb stirrer, men ingen tørr å spørre! Hehe :)

Her har ikke magen kommet enda, men kan se kul når jeg ligger på rygg ;)
Ligger ikke mye på rygg i offentligheta, heldigvis, så det skal ikke vises! Hihi

Allikevel tror jeg at flere mistenker noe.. To venninner jeg møtte på treningssenteret her om dagen, så direkte på den ikke-eksisterende magen min...... "Heia" *ser på magen* "sprek i dag du også ja"... Haha!
Ei annen venninne sa også til meg senest i dag "vi rekker nok en babyshower til regner jeg med skal du se, før vi er ferdigutdannet" ;) vi er ferdig i mai... Hint hint eller??

En annen venninne spurte meg rett ut, og jeg skal nå quote det hun skrev til meg:
"Men du, ein tanke datt ned i hodet mitt og det kan kanskje stem så istan for å spekuler så spør æ; e du gravid? :D <3 Om du e det no og æ ha avslørt det enda du ikke vil nånn ska vætta det så ska æ hold kjeft altså! Æ love. <3
Ein av dem tengan æ frøkte for når æ ska bli gravid e at nånn ska skjønn det, men samtidig tenke æ at da e det likar at dem spør mæ da også får dem beskjed om å hold kjeft istan for å gå rundt og kanskje lag rykta. Men det her e bare en følelse æ ha fått aljtså.. Du e jo sikkert ikke det ein gang .. Eller?? :D Haha.. Off.. Nei, no trøkke æ send.."
Hihi, hun er så søt!

Så folk har begynt å mistenke noe, absolutt!! Men ikke vet for sikkert ;)
Er bare nær familie og noen venner som vet. Litt over 3 uker til OUL og det skal holdes hemmelig frem til da! :)

Det skal også nevnes at disse vennene mine som har spekulert på dette er smarte damer som kjenner meg veldig godt :)
Var bare hun sistenevne som jeg quotet som jeg fortalte det til når hun spurte :)

Edit: LEIF var ute med sine skrivefeil

Last edited:
Hjelper nok litt om du går opp i omkretsstr og, og ikke bare cupstr. Her bruker jeg fortsatt 75B, men har gått fra innerste til ytterste hakket på bh. Og jeg har økt noen cm i omkrets over selve brystene ;)

Jepp, dro og målte meg for sikkerhetskyld på en undertøysforretning ;) de anbefalte sånne utvidere til å feste bakpå så man slipper å kjøpe nytt når det begynner å gå over siste hakket, så lenge den passer foran da. Men åååå, jeg gleder meg til magen synes!

Er 15+6 og synes jeg har fått kjempe mye mage. Har ikke gådd opp mye i vekt,men føler meg kjempe svær! Med førstemann kom magen kjempe seint,og jeg husker jeg var nervøs for at den vokste så seint.
Er vell kanskje vanlig at man får mage fortere med nr 2?

• Liker
Reactions: H&H
Jeg er 14 uker idag og jeg syns magen buler ut alle veier :P men mistenker at mye av det er luft, er vel litt tidlig å få veldig synlig mage. samboer ser også at magen min er større, mens de på jobb (begynte der for ikke så lenge siden) sier at man ikke kan se noe.

Back
Topp