Her har ikke magen kommet enda, men kan se kul når jeg ligger på rygg
Ligger ikke mye på rygg i offentligheta, heldigvis, så det skal ikke vises! Hihi
Allikevel tror jeg at flere mistenker noe.. To venninner jeg møtte på treningssenteret her om dagen, så direkte på den ikke-eksisterende magen min...... "Heia" *ser på magen* "sprek i dag du også ja"... Haha!
Ei annen venninne sa også til meg senest i dag "vi rekker nok en babyshower til regner jeg med skal du se, før vi er ferdigutdannet"
vi er ferdig i mai... Hint hint eller??
En annen venninne spurte meg rett ut, og jeg skal nå quote det hun skrev til meg:
"Men du, ein tanke datt ned i hodet mitt og det kan kanskje stem så istan for å spekuler så spør æ; e du gravid?
<3 Om du e det no og æ ha avslørt det enda du ikke vil nånn ska vætta det så ska æ hold kjeft altså! Æ love. <3
Ein av dem tengan æ frøkte for når æ ska bli gravid e at nånn ska skjønn det, men samtidig tenke æ at da e det likar at dem spør mæ da også får dem beskjed om å hold kjeft istan for å gå rundt og kanskje lag rykta. Men det her e bare en følelse æ ha fått aljtså.. Du e jo sikkert ikke det ein gang .. Eller??
Haha.. Off.. Nei, no trøkke æ send.."
Hihi, hun er så søt!
Så folk har begynt å mistenke noe, absolutt!! Men ikke vet for sikkert
Er bare nær familie og noen venner som vet. Litt over 3 uker til OUL og det skal holdes hemmelig frem til da!
Det skal også nevnes at disse vennene mine som har spekulert på dette er smarte damer som kjenner meg veldig godt
Var bare hun sistenevne som jeg quotet som jeg fortalte det til når hun spurte
Edit: LEIF var ute med sine skrivefeil