purple
Glad i forumet
Min viste dog rett. Det går nok ikke veien, veldig lav hcg på blodprøve.Det skjer dessverre hele tiden at de sier feil, jeg liker derfor å dobbeltsjekke strimlene selv.Min viste 2-3, men strimlene viste at det skulle vært 3+.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min viste dog rett. Det går nok ikke veien, veldig lav hcg på blodprøve.Det skjer dessverre hele tiden at de sier feil, jeg liker derfor å dobbeltsjekke strimlene selv.Min viste 2-3, men strimlene viste at det skulle vært 3+.
Min viste dog rett. Det går nok ikke veien, veldig lav hcg på blodprøve.
57 og var 4+4. Fikk første positive test en uke før, så det har jo bare doblet seg i løpet av en hel uke.Hva var hcg?
57 og var 4+4. Fikk første positive test en uke før, så det har jo bare doblet seg i løpet av en hel uke.
Ja, tok ny i dag. Får svar i morgen. Har gitt opp helt jeg altså, får bli en gledelig overraskelse hvis det mot formodning går veien.Du skal ta oppfølgingsprøve etter to dager håper jeg? For det er bare med det du kan fastslå om det stiger korrekt eller ikke. Ha troen ennå!
Så bra! Krysse fingrene for at du får en positiv overraskelse! Så lenge du ikke blør eller har vondt kan det være håp om en treg spireJa, tok ny i dag. Får svar i morgen. Har gitt opp helt jeg altså, får bli en gledelig overraskelse hvis det mot formodning går veien.