Viser bare 1-2

purple

Glad i forumet
Testen min viser fremdeles bare 1-2, er 4+4. Det er en uke siden sist test, så det burde jo stått 2-3.
 
Testen min viser fremdeles bare 1-2, er 4+4. Det er en uke siden sist test, så det burde jo stått 2-3.
Det er nok ingenting å bekymre seg over. Har hørt at det er litt tull med de digitale testene.
Også kan det være at du produserer hcg tregt. Viss du er bekymret, så drar du til legen å tar blodprøver for å måle hcg.
 
Jeg fikk faktisk svak positiv test hos legen 4+0. Tok blodprøve samtidig og den viste hcg på 240!! Så ikke stol blindt på kvaliteten på testene☺️
 
Ukeindikatoren er svært ustabil på cb. Så ikke ta det svaret for god fisk. Vet fler har måkt over 2000 i jeg hos legen men fremdeles fått 2-3 på cb.
 
Hvis du vil så kan vi jo se på den? Kan du rive den fra hverandre og ta bilde av de to strimlene inni? :)

Den "datamaskinen" som skal lese av strimlene i CBD er absolutt ikke helt til å stole på. Jeg fikk 2-3 fortsatt samme dag som jeg målte hcg på 4200 i blodprøve.
 
Hvis du vil så kan vi jo se på den? Kan du rive den fra hverandre og ta bilde av de to strimlene inni? :)

Den "datamaskinen" som skal lese av strimlene i CBD er absolutt ikke helt til å stole på. Jeg fikk 2-3 fortsatt samme dag som jeg målte hcg på 4200 i blodprøve.
Her er de :)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1572140395.jpg
    Snapchat-1572140395.jpg
    194,6 KB · Visninger: 83
Den burde nok vist 2-3. Du har sterk strek på den streken som er alene. :)

Hvordan skal de se ut når det er 3+ da?

edit: jeg fant ut!

Fant noen eksempler og skjønner at den datamaskinen ikke er presis som et knivblad akkurat...
 
Hvordan skal de se ut når det er 3+ da?

edit: jeg fant ut!

Fant noen eksempler og skjønner at den datamaskinen ikke er presis som et knivblad akkurat...

Nei, ikke helt presis nei. Den testen i tråden her skulle ikke vist 3+ da, da skal jo den tredje streken også være sterk. :) Men det var vel det du fant ut. ;)
 
Nei, ikke helt presis nei. Den testen i tråden her skulle ikke vist 3+ da, da skal jo den tredje streken også være sterk. :) Men det var vel det du fant ut. ;)

Ja det var dwt jeg så. På det ene eksempelet så strekene like sterke ut men ulik ukeindikator...
 
Ja det var dwt jeg så. På det ene eksempelet så strekene like sterke ut men ulik ukeindikator...

Det skjer dessverre hele tiden at de sier feil, jeg liker derfor å dobbeltsjekke strimlene selv. :p Min viste 2-3, men strimlene viste at det skulle vært 3+.
 
Back
Topp