Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morgenen ja..Tok du den på morgenen eller når på dagen?
Det er nok ingenting å bekymre seg over. Har hørt at det er litt tull med de digitale testene.Testen min viser fremdeles bare 1-2, er 4+4. Det er en uke siden sist test, så det burde jo stått 2-3.
En uke siden 11dpo, med clearblue. Fikk dagen før det ultrasvak strek 10dpo med strimmel.Når testet du første gang positivt?
En uke siden 11dpo, med clearblue. Fikk dagen før det ultrasvak strek 10dpo med strimmel.
Her er deHvis du vil så kan vi jo se på den? Kan du rive den fra hverandre og ta bilde av de to strimlene inni?
Den "datamaskinen" som skal lese av strimlene i CBD er absolutt ikke helt til å stole på. Jeg fikk 2-3 fortsatt samme dag som jeg målte hcg på 4200 i blodprøve.
Her er de
Her er de
Den burde nok vist 2-3. Du har sterk strek på den streken som er alene.
Takk for oppmuntrende ord. Nå har jeg ikke gitt helt opp likevel <3Den burde nok vist 2-3. Du har sterk strek på den streken som er alene.
Så deilig å høre, og det kan jo stemme godt om du tok den da du var to dager lenger mtp. doblingenÅpnet nå min digitale som jeg tok 4+6. Den er bare ørlite mer sterkere enn din, jeg fikk 2-3.
Så deilig å høre, og det kan jo stemme godt om du tok den da du var to dager lenger mtp. doblingen
Hvordan skal de se ut når det er 3+ da?
edit: jeg fant ut!
Fant noen eksempler og skjønner at den datamaskinen ikke er presis som et knivblad akkurat...
Nei, ikke helt presis nei. Den testen i tråden her skulle ikke vist 3+ da, da skal jo den tredje streken også være sterk. Men det var vel det du fant ut.
Ja det var dwt jeg så. På det ene eksempelet så strekene like sterke ut men ulik ukeindikator...