Visdomstenner

Fikk tre for mange år siden og de ble trekt i tur og orden etter som de kom opp, pga at jeg ikke hadde plass til de. Når jeg ikke har fått den siste til nå, så tror jeg ikke jeg får den heller

Har to stk og har operert ut to stk. De som er operert ut var det ikke plass til, var veldig plagsomme og vonde.

Trukket en som begynte å gnage på den andre tanna ved siden :P Sparer de tre andre litt til:P

Har operert ut én av de fire og de tre andre bør også fjernes operativt. Er altfor trangt i kjeven for dem og får stadig betennelser.

Måtte operere bort den ene i påsken, den kom aldri frem for den lå på tvers og bare gjorde vondt.

Og nå kjenner jeg at jeg må trekke en annen, får ikke pusset den skikkelig, og den er øm hele tiden:mad:

Så jeg får nøye meg med de to på venstre side :D

Til dårlige tider med mye seigt og hardt kjøtt:p ??
Til syra i champagnen har spist opp en annen jeksel, så kan jeg trekke den gamle jekselen i stedet så blir det plass til visdomstann! :P

Har ikke fått noen enda. Satser på jeg ikke får de heller. Har bikket 30 så regner med de ikke kommer :)
Er det noen som har fått visdomstenner etter fylte 30 år?
Jepp. Alle 4 kom etter jeg ble 30. Så fortsatt "håp"

Har en, og en på vei (om den ikke er ute). Tannlegen sa det var litt trangt om plassen, men har ikke merket noe.

De to nede mangler jeg. Like greit ;)

Back
Topp