Visdomstenner

Jeg har trukket alle. Var plaget av at det stadig ble betent :(

Jeg har en, har trukket / operert ut to og en har ikke kommet enda, gjør den det må nok den også ut, i likhet med den andre nede ligger den nemlig på skrå. De oppe kunne jeg egentlig hatt men en er altså trukket pga hull

Jeg har en halv en.
Altså.. 3 stk ligger bare på lur, den fjerde har prøvd å komme seg opp, men bare halve overflaten synes.. Skikkelig treg er den og.. synes strengt tatt den enten kan poppe helt opp, eller dukke under igjen.
Sånn lå min som er operert ut lenge. Kom ikke opp, for den stanget mot neste tann, lå på skrå. Og sånn delvis oppe fikk jeg betennelse i tannkjøttet og kjevebeinet, ble betegnet som kronisk. Derav operert ut.

knekt og trekt 2
Så tok vi ut den 3 for moro skyld

den siste har ikke meldt sin ankomst, Så vi rønka etter den, men det finnes ikke

Joho Jeg er ferdig!

Alle 4 har tittet frem men ingen av de har kommet helt ut. Den ene har såvidt kommet litt frem, men fikk beskjed om at de ikke kom for mange år siden og har egentlig ikke plass så er vel bare flaks at det ikke har blitt noe krøll med de.

trukket begge oppe og den ene nede. Den siste ligger vannrett under tannkjøttet, så den kommer ikke opp. Men har ikke noe plager med den..

Født med anlegg for kun 3 visdomstenner, og alle er fjernet.
Den ene ble fjernet i siste sekund før den ødela nerven i ansiktet og e kunne blitt lam i ansiktet.

Har alle 4.

Har fått trukket ut to av fire.

Har fått bare 2, begge oppi, og de må trekkes etterhvert, for de slutter ikke å vokse når de ikke har noen tann å stoppe mot

Har ingen. Ifølge tannlegen så ligger det ikke tenner der å venter heller

Har fire stykker som ikke har kommet opp ennå, og jeg er 26 år gammel så de kommer sikkert aldri opp :) krysser fingrene for det!

Back
Topp