Visdomstenner

Boblefrua

Forumet er livet
Har du alle dine?

Eller har du måtte trekke/operere dem ut?

Har fått 3. Trukket en oppe pga betennelse.
Så nå har jeg to igjen.

Aldri fått oppe. De to nede er fjernet, en trukket vanlig og en tatt kirurgisk fordi den satt fast i kjevebeinet

Har to. Mangler de to siste, de har aldri eksistert. :p de to jeg har, har god plass og har fine rette røtter. Bank i bordet. :p

De to oppe sitter der enda, har ikke hatt noen problemer med dem (enda, *bank-i-bordet*), for de var det plass til etter jeg måtte trekke "småjekslene" bak hjørnetennene da jeg skulle ha regulering. De nede har jeg operert ut, da de satt omtrent 90° feil og dermed lå å stanga på tanna foran under tannkjøttet... Ikke behagelig akkurat! :-/ Men godt å bli kvitt de!;)

Fikk en. Trakk den for 3 uker siden, hadde fått hull i den og den var ikke til noe nytte.

Har ikke fått noen enda. Satser på jeg ikke får de heller. Har bikket 30 så regner med de ikke kommer :)
Er det noen som har fått visdomstenner etter fylte 30 år?

Har alle... Men den ene tror jeg skulle blitt tatt snart :( vond innimellom

Alle er borte! Gudskjelov!

Trukket/operert ut alle 4.

Jeg har en halv en.
Altså.. 3 stk ligger bare på lur, den fjerde har prøvd å komme seg opp, men bare halve overflaten synes.. Skikkelig treg er den og.. synes strengt tatt den enten kan poppe helt opp, eller dukke under igjen.

Back
Topp