Vis meg stellematten din*bilde

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Hei jenter. Vi var en tur på Barnashus i dag. Der hadde de tilbud på en stellekommode fra troll ( 50%) så da slo vi til. Fant ingen stellematte jeg likte. Kan dere vise meg deres og fortelle meg hvor deres er kjøpt?
 
Har en gammel arvet en.. Og i tillegg utslitt så jeg.. Plasten har revnet i sømmene på alle 4 hjørner :p men vi bruker den nok denne gang likevel. Og bare kaster den når vi er ferdige. Beskyttet alltid underlaget med enten engangs stelleunderlag og eller håndduker likevel
 
Hei jenter. Vi var en tur på Barnashus i dag. Der hadde de tilbud på en stellekommode fra troll ( 50%) så da slo vi til. Fant ingen stellematte jeg likte. Kan dere vise meg deres og fortelle meg hvor deres er kjøpt?

Oi! Synes Troll sine stellekommoder er så fine! :) Husker du hva modellen heter? Og vet du om det er tilbud på alle Barnas Hus-butikker eller om det bare var noe spesielt på akkurat denne butikken? :)
 
Så en på jysk idag til 249,- og tror vi ender med den, helt grei og ok pris. Bruker alltid håndklær over så den syns jo ikke likevel.
 
Oi! Synes Troll sine stellekommoder er så fine! :) Husker du hva modellen heter? Og vet du om det er tilbud på alle Barnas Hus-butikker eller om det bare var noe spesielt på akkurat denne butikken? :)
image.jpg Koster 3299kr i nettbutikken. Men er tomt. Vet ikke om det kun var Barnashus i Skien som hadde tilbudet. Vi tok iallefall den siste .
 
Back
Topp