Oooh, lekker farge!! [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooh, lekker farge!! [emoji7]
Ja ikke sant [emoji173][emoji7]Oooh, lekker farge!! [emoji7]
Så fint! Syns de pannebåndene er så morsomme å strikke[emoji173] [emoji7]Skal se om jeg klarer å få inn et bilde av det som nettopp er ferdig. Frøkna fikk først jakke, pannebånd og hals. Så ville hun ha bukse, og så måtte lillebror eller lillesøster få noe i samme farger med samme knapper.
Vis vedlegget 244211
Så fint! Syns de pannebåndene er så morsomme å strikke[emoji173] [emoji7]
Rilleteppe i Kauni. [emoji173] Verken det vanskeligste eller det mest estetisk vakre teppet, men det er nok det teppet som kommer til å bli brukt i filler. Alle ungene mine har hatt hvert sitt, og de har blitt utslitte. Vesla på 2,5år bruker sitt hver dag enda, selv om det er litt lite. [emoji7] Mannen synes lillebror måtte ha blått, men jeg har et i lilla/grønt/blått også.
Snart ferdig med dette, da blir det strikket litt annet tenker jeg. Har en del garn liggende, både lyseblått, brunt og natur.
Rilleteppe i Kauni. [emoji173] Verken det vanskeligste eller det mest estetisk vakre teppet, men det er nok det teppet som kommer til å bli brukt i filler. Alle ungene mine har hatt hvert sitt, og de har blitt utslitte. Vesla på 2,5år bruker sitt hver dag enda, selv om det er litt lite. [emoji7] Mannen synes lillebror måtte ha blått, men jeg har et i lilla/grønt/blått også.
Snart ferdig med dette, da blir det strikket litt annet tenker jeg. Har en del garn liggende, både lyseblått, brunt og natur.
Har Såå lyst å strikke eg slikt et! Hvor fant du garn henner?
Veldig vakkert og ser sykt kreativt ut, men også enkelt slik du sier[emoji122][emoji122][emoji120]
Kauni kunstgarn får du blant annet kjøpt her. Fargekoden på regnbuen er EQ.
Jeg legger opp 170 masker på pinne 6, og strikker frem og tilbake til jeg synes det er langt nok/er tom for garn. Bruker to nøster Kauni på et slikt babyteppe. De er så deilige!
Kauni kunstgarn får du blant annet kjøpt her. Fargekoden på regnbuen er EQ.
Jeg legger opp 170 masker på pinne 6, og strikker frem og tilbake til jeg synes det er langt nok/er tom for garn. Bruker to nøster Kauni på et slikt babyteppe. De er så deilige!
Hei igjen!
Garnet kom igår, og idag var jeg å kjøpte pinner! Når jeg åpna garnet ista ser jeg det står str 3 på garnet(ift pinner), er det samme på dine, bare at du bruker str 6?[emoji28] Er veldig fersk ift strikking så må bare spørre for å «være sikker»[emoji87][emoji108]
Ja, rilletepper strikkes med tykke pinner og relativt tynt garn. Da blir de fluffy/luftige og myke. [emoji173] Skal man strikke plagg derimot er det lurt å følge anbefalinger for at plagget skal få den størrelsen det er ment å ha.
Vis vedlegget 248222
Klompelompe koseteppe på pinnene [emoji846] Har sydd litt i det siste, så pinnene har blitt nedprioritert.
Vis vedlegget 243832
Ikke strikket men sydde et babynest til prinsessa nå [emoji177] første tingen jeg har sydd [emoji4][emoji1303]
Wow [emoji254] har du oppskrift på denne?