Vis du kunne valgt

Det er det også! Veldig masse godt, til veldig lite penger! Der får man forresten kjøpt poser med kun fisker i ;)

Oi... Takk! Og jeg som har googlet etter det, og til og med vurdert å sende Mail til produsenten...

Er det rart å bestille godteri kl 7 på morgenen? Nå er iallefall "kloakkslam" og røde fisker bestilt, 3 poser av hver......

Rødvin, brie, spekemat, medium - biff og egentlig alt man ikke kan spise og drikke nå ;) hehe... Men så blir jeg fort kvalm igjen å glemmer alt "godt" å hover i meg en salt kjeks :P

Nybaka brød med jubelsalami og agurk på den ene, og blåost, valnøtt og kokossyltetøy på den andre :D

Det er det også! Veldig masse godt, til veldig lite penger! Der får man forresten kjøpt poser med kun fisker i ;)
Får man??? Prøvde og se litt på diverse posegodteri men så ingen :p
Ikke bra og begynne å handle der inne, jeg er en skikkelig godtegris og veldig gla i drops.
Sambo hater det når jeg sitter ved siden av han i sofaen og knaser med dropsa mine. Haha :D

Nybakt brød med salami, majones, agurk og tomat. Og iskald melk!

Ikke helt lik, men nogenlunde samme smak skulle jeg tro.:) elsker den kombinasjonen jordbær/bringebær og lakris. :)
Jeg tror det er den samme. Syns kanskje forresten at jeg så de hadde det på åhlens av alle plasser. Men det kan hende jeg tar feil :p

Oi mye!

Valnøttbrød med smør og spekeskinke + eplejuice

Cola med masse isbiter!

Biff med fløtegratinerte poteter og ovnstekte tomater

Kokt fersk mais med smør, salt og pepper

Ostekake.....

Jordbær

Jeg tror jeg kan fortsette i det uendelige, konstant sulten :D

Back
Topp