Vippestol

En tråd i 'Juli 2017' startet av Juli17April19, 21 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hei :)

Når kan man ha baby i vippestol? Ho er snaart 5uker. Tenker på ryggen, ettersom det blir en liten svai.

Takk for svar på forhånd :happy:

2. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Min ligger i vippestol hver dag og det har han gjort siden fødsel. Så lenge vippestolen er ergonomisk så kan de gjøre det fra fødsel

• Liker Liker x 1
  3. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

• Informativ Informativ x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  4. Lykketreff Gift med forumet

Vi har prøvd vippestol litt, men bruker den bare noen minutter om gangen. Hadde ham der litt mens storebror lekte så han kom lenger opp og fikk sett :) har brukt den kanskje tre ganger, babyen er åtte uker :)

• Liker Liker x 1
  5. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Mini er 4 uker ,har ikke kjøpt vippestol enda :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  6. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Hun sover jo bare, så ikke noe vits med vippestol enda :)

7. Fjelljenta Glad i forumet Oktoberskatter 2014 Juligull2021

Jeg er mye alene på kveldstid så bruker vippestol litt. Den er ergonomisk og med nyfødtinnlegg. Brukt siden hun var to uker, men bare mens jeg gjør småting :)

• Liker Liker x 1
  8. Takk for tipset :) veldig kjekk lesing!

9. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Vi har begynt å bruke den de siste dagene. Lille er nå åtte uker. Har babybjörn og bruker den på plasseringen lengst bak. Bruker den kun i korte perioder så jeg får dusjet og gått på do. Står fast på badet med andre ord :p

• Liker Liker x 2
  10. hønemarimor Flørter med forumet

Her brukes den ved middagstid og ved behov når jeg lager mat!

11. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Her har han ligget i vippestol fra nesten fødsel, 2 uker kanskje? Han gidder ikke lenge, men kanskje en 20-30 minutt :)

12. Bamsemin Glad i forumet

Hvilke vippestoler anbefaler dere? Jeg merker at jeg trenger en, slik at jeg kan få stelt meg eller får tatt noen kjappe ryddeøkter på kjøkkenet eller noe[emoji846] Jenta mi er 5 uker i dag.

13. Bårg Flørter med forumet

Babybjørn:)

14. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Vi har også babybjörn :)

• Liker Liker x 1
  15. Isenbel Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Vi har Stokke vippestol med nyfødtinnlegg. Ingen erfaring med andre, men er kjempefornøyd med denne! Man kan stille den opp/ned i høyde/vinkel så lenge det passer med barnets vekt.

Først nå etter seks uker har vi begynt å bruke den, hun har ikke godtatt det noe særlig tidligere. Nå liker hun det veldig godt om hun får følge litt med på hva jeg driver med. Endelig får jeg mulighet til å rydde og gre håret, woho!! [emoji23]

16. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Herreguuuud, jeg har glemt at jeg har vippestol [emoji23][emoji23][emoji23] har til og med 2 stk [emoji23]

• Liker Liker x 3
  17. Bamsemin Glad i forumet

Takk for tipset! Ja, jenta mi er 5 uker, og nå virker det som om hun ikke har noe i mot å sitte/ligge for seg selv å kikke så lenge hun ser meg! [emoji4] Så da er det jo veldig greit å utvide selvpleien utover det å få på seg bukse! Hehe!

18. Dolly88 Forelsket i forumet ❤Januarlykke 2022❤ Julibaluba 2017

Veldig fornøyd med babybjørn vippestol:) God regulering for ryggen.

19. Maxton Betatt av forumet

Aner ikke hva vi har, men den brukes ved behov som når jeg må på do eller lager middag og hun er urolig/våken. Skader ikke babyen, den er ikke verre enn å sitte i bilstol.

20. ToGo Glad i forumet

Vi har begynt med vippestol nå, 8 uker. Mini trives godt oppi. Brukes ca 30 min i løpet av en dag [emoji5]

Del denne siden