Vippestol

J

Juli17April19

Guest
Hei :)

Når kan man ha baby i vippestol? Ho er snaart 5uker. Tenker på ryggen, ettersom det blir en liten svai.

Takk for svar på forhånd :happy:
 
Vi har prøvd vippestol litt, men bruker den bare noen minutter om gangen. Hadde ham der litt mens storebror lekte så han kom lenger opp og fikk sett :) har brukt den kanskje tre ganger, babyen er åtte uker :)
 
Jeg er mye alene på kveldstid så bruker vippestol litt. Den er ergonomisk og med nyfødtinnlegg. Brukt siden hun var to uker, men bare mens jeg gjør småting :)
 
Vi har begynt å bruke den de siste dagene. Lille er nå åtte uker. Har babybjörn og bruker den på plasseringen lengst bak. Bruker den kun i korte perioder så jeg får dusjet og gått på do. Står fast på badet med andre ord :p
 
Her brukes den ved middagstid og ved behov når jeg lager mat!
 
Her har han ligget i vippestol fra nesten fødsel, 2 uker kanskje? Han gidder ikke lenge, men kanskje en 20-30 minutt :)
 
Hvilke vippestoler anbefaler dere? Jeg merker at jeg trenger en, slik at jeg kan få stelt meg eller får tatt noen kjappe ryddeøkter på kjøkkenet eller noe[emoji846] Jenta mi er 5 uker i dag.
 
Hvilke vippestoler anbefaler dere? Jeg merker at jeg trenger en, slik at jeg kan få stelt meg eller får tatt noen kjappe ryddeøkter på kjøkkenet eller noe[emoji846] Jenta mi er 5 uker i dag.

Vi har Stokke vippestol med nyfødtinnlegg. Ingen erfaring med andre, men er kjempefornøyd med denne! Man kan stille den opp/ned i høyde/vinkel så lenge det passer med barnets vekt.

Først nå etter seks uker har vi begynt å bruke den, hun har ikke godtatt det noe særlig tidligere. Nå liker hun det veldig godt om hun får følge litt med på hva jeg driver med. Endelig får jeg mulighet til å rydde og gre håret, woho!! [emoji23]
 
Vi har Stokke vippestol med nyfødtinnlegg. Ingen erfaring med andre, men er kjempefornøyd med denne! Man kan stille den opp/ned i høyde/vinkel så lenge det passer med barnets vekt.

Først nå etter seks uker har vi begynt å bruke den, hun har ikke godtatt det noe særlig tidligere. Nå liker hun det veldig godt om hun får følge litt med på hva jeg driver med. Endelig får jeg mulighet til å rydde og gre håret, woho!! [emoji23]

Takk for tipset! Ja, jenta mi er 5 uker, og nå virker det som om hun ikke har noe i mot å sitte/ligge for seg selv å kikke så lenge hun ser meg! [emoji4] Så da er det jo veldig greit å utvide selvpleien utover det å få på seg bukse! Hehe!
 
Veldig fornøyd med babybjørn vippestol:) God regulering for ryggen.
 
Aner ikke hva vi har, men den brukes ved behov som når jeg må på do eller lager middag og hun er urolig/våken. Skader ikke babyen, den er ikke verre enn å sitte i bilstol.
 
Vi har begynt med vippestol nå, 8 uker. Mini trives godt oppi. Brukes ca 30 min i løpet av en dag [emoji5]
 
Back
Topp