Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har denne. Alle 3 har elska den. Bruker beina og gjer fart sjølv allerede!![emoji175]
Fisherprice sin! Kan brukes til 18kg. Kan legges bak og stoppe vippefunksjonen. Ryggen kan justeres i 2 høgder.
Vi brukte kun til middag med første og denne gangen ikke brukt. Vil heller lære henne å bruke lekegrinden. Har babybjørn. Mine foreldre hsr en vippestol. Litt mykere enn å ligge på gulvet der
Har en fra Chicco. Kan justere ryggen i alt fra sittende til liggende stilling, samt låse vippefunksjonen. Bruker den sånn passe mye. Veldig kjekk å ha mini i den med på badet mens jeg dusjer
Har en beemoo på badet for tjoring mens mamma dusjer [emoji1] den har vuggefunksjon istede for denne vippefunksjonen. Er litt skeptisk til vipping nemlig fordi en gutt jeg vet om brukte den såpass mye at han gjentok bevegelsene i barnestolen. Han ble da sittende å kaste seg (inkl hodet) hardt mot ryggen på stolen.
Ulempen med den vi har er at den ikke har lekebøyle, men har løst det på en annen måte [emoji5]
Vi har Stokke sin, uten noen lekebøye av noe slag. Vil si at han tolererer den under tvil... Babygymmen oppå treningsmatten er mye mer populær! Uansett hva du går for er det nok lurt å sørge for at det er med en lekebøyle eller lignende