Vippestol

LinnS

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Bruker dere vippestol? Hvordan har dere isåfall? Noen anbefalinger?:D mini har vippestol hos svigers å digger den, så skulle hatt en egen her hjemme :)

42f9b6bebc8b8e3fdb3bebc8732c2b71.jpg

Vi har denne. Alle 3 har elska den. Bruker beina og gjer fart sjølv allerede!![emoji175]
Fisherprice sin! Kan brukes til 18kg. Kan legges bak og stoppe vippefunksjonen. Ryggen kan justeres i 2 høgder.

Vi brukte kun til middag med første og denne gangen ikke brukt. Vil heller lære henne å bruke lekegrinden. Har babybjørn. Mine foreldre hsr en vippestol. Litt mykere enn å ligge på gulvet der

Vi har kjøpt en fra B.O.Z.Z. nå, siden jeg ødela den andre fra Fisherprice [emoji14] Middels fornøyd [emoji14]

Har en fra Chicco. Kan justere ryggen i alt fra sittende til liggende stilling, samt låse vippefunksjonen. Bruker den sånn passe mye. Veldig kjekk å ha mini i den med på badet mens jeg dusjer ;)

Har Banybjørn og liker den godt, han slapper godt av i den når han feks er for sliten til å ligge på gulvet.

Han trives så godt i den at jeg bruker den for å sjekke om han er soveklar, hyler han når han sitter i den er det sovetid hehe.

Vi har 4moms, bruker den i flere uker nå. Hun trives mer og mer. Vi har ikke henne lenge om gangen i den

Har en beemoo på badet for tjoring mens mamma dusjer [emoji1] den har vuggefunksjon istede for denne vippefunksjonen. Er litt skeptisk til vipping nemlig fordi en gutt jeg vet om brukte den såpass mye at han gjentok bevegelsene i barnestolen. Han ble da sittende å kaste seg (inkl hodet) hardt mot ryggen på stolen.

Ulempen med den vi har er at den ikke har lekebøyle, men har løst det på en annen måte [emoji5]

Last edited:
Veldig fornøyd med Babybjørn. Han elsker den :) Kjøpte leke til den for et par uker siden og da ble den enda kulere hehe..

Har babybjørn:) og med tilhørende leikebøyle. Veldig fornøyd, bruker den stort sett når vi voksne spiser middag! :-)

Vi har Stokke sin, uten noen lekebøye av noe slag. Vil si at han tolererer den under tvil... Babygymmen oppå treningsmatten er mye mer populær! Uansett hva du går for er det nok lurt å sørge for at det er med en lekebøyle eller lignende

Back
Topp