Vippestol

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Bruker dere fortsatt vippestol? Det er en fast "kamerat" her hver gang grøt og middag skal gis :) Tør ikke bruke tripp-trapp-stolen før hun sitter bedre selv.

Babybjørn etter broren her, men ryddet vekk nå. Ville ikke sitte i den lenger. Kanskje finner vi den frem igjen etter en stund og prøver. Broren likte den lenge. Hun spiser i tripp trapp stolen her ved spising

Last edited:
Nei, hun sitter i tripp trapp stol ved bordet når vi spiser :)

Bruker dere fortsatt vippestol? Det er en fast "kamerat" her hver gang grøt og middag skal gis :) Tør ikke bruke tripp-trapp-stolen før hun sitter bedre selv.
Hvor gammel er hun?:) vi tok i bruk tripptrapp for 3 mnd siden.

Her er alt ryddet bort, kun tripp trapp stol om brukes! :) han nekter å ligge, så vippestol er no no... Det er lenge siden sist han brukte vippestol ifm mat....

Vippestolen står fremdeles fremme men tripp trappstolen er mest i bruk. Egentlig kunne vi tatt bort vippestolen men han er så glad i å sitte der og vippe mens han koser seg med en flaske melk :-) (og pappaen synes det er enklere å mate han i den så innimellom får han middag eller grøt i den når pappaen skal mate).

Synes og at han satt fryktelig ustødig i tripp trappstolen i starten men det gikk seg fort til :-)

Bruker mest tripptrapp, særlig etter flytten, da ble vippestolen rydda vekk. Men tatt den frem nå! Sitter der og koser seg med en flaske melk akkurat nå :)

Kattene bruker vippestolen mest :) hun hadde aldri godtatt å sitte bakoverlent når mat skal intas :p

Rydda bort for lenge siden. Min lille turbo prøvde bare å komme seg ut av den når han lærte å rulle over på magen :P

Nei.. Litt fordi vi egentlig aldri var fornøyd med den vippestolen vi fikk. Dessuten prøvde hun alltid bare å komme seg ut:) Nå sitter hun kun i stol ved bordet når vi spiser.

Solgte vippstolen i dag. Klatra bare ut av den på 1-2-3. Har tripp trapp og den sitter hun veldig fint i :)

Vippestolen har de siste 3-4 mnd kun blitt brukt når jeg er på do eller i dusjen :p har sånn ikea-stol med brett ved måltider, går over til tripp trapp snart. Vi må bare få fiksa en bøyle til, vi har den gamle varianten fra jeg var liten :)

Bruker vår hver dag. Han liker å ta en kort morgenlur i den etter frokost. Bare 10-15 min etter han har spist. Den er kjekk å ha til når leg lager mat, dusjer osv.

Den brukes som klatrestativ av sønnen vår :) også klatrer han opp i den for å sitte selv innimellom. Ellers spiser han i matstolen sin på kjøkkenet :) sitter fint selv, vi spente han fast med seler og vippet ryggen litt bak på stolen når han ikke satt selv. Da satt han ikke rett opp og ned og han hadde god støtte allikevel.

Back
Topp