Vippestol

bondekjærring

Forelsket i forumet
Hvor lenge tror dere at en vippestol blir brukt?
Vi har fått låne en stol, men dem vi har lånt den av venter nytt barn i juni. Så da må vi returnere stolen. Jeg tenkte at jeg skulle kanskje kjøpe en ny, men vet ikke om det er noe vits egentlig for tror kanskje lillegutt ikke trenger den så mye da.
Hva hadde dere gjort? ☺

Tror ikke den blir brukt noe særlig etter det, men skal aldri si aldri da. Storebror brukte den ikke så lenge iallfall tror jeg:) så jeg ville venta:)

Ville venta med å kjøpe da :) rundt den tiden nærmer de seg å kunne sitte selv om de ikke kan det enda, og da kan man heller bruke barnestoler etter min erfaring

Jeg hadde ventet og sett det an, vi brukte den ikke så veldig lenge sist :)

Tenkjer det kjem an på kva type det er. Vi kjøpte babybjørn sin til mellomste når eldste var 19 mnd. Storesøster elska den og brukte den fram til lillesøster skulle bruke den. Så den typen kan ein bruke lenge, men ser andre er meir for berre babya.

Mine har ikke sittet i vippestol etter 8-9 mnds alder.. Så ville lånt frem til juni og sett om behovet er der fortsatt og heller kjøpt en da.

Takk for tips ☺ venter til juni og ser, tror vi heller tar innvirkning i tripptrappstol da kanskje i stede for vippestol ☺

Back
Topp