Vippestol

*sushi*

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Bare vi som ikke har tatt det i bruk?

Vi har en, men hun er fornøyd med å ligge på babygymen så da holder vi på det så lenge som mulig.

Vi bruker vippestol, har en elektrisk som gynger og spiller musikk:) har brukt den en god stund med nyfødt innlegg!

Brukt den i korte perioder siden hun var nyfødt. Feks mens jeg dusjer så sitter hun i den. :) har en fra fisher price med vibrering og lekebøyle :)

Bruker den når jeg dusjer eller lager middag, samt når han vil ligge og slappe av, men ikke er interessert i fanget ;)

Bruker her også, har BabyBjørn vippestol, den syns han er veldig grei å sitte i når jeg står på kjøkkene så han kan følle med, var ikke så veldig glad i å sitte alene den første mnd, så fra da ca:)
Ellers har jeg en elektrisk som gynger og lager musikk og di lyder som han noen gang sitter i... ellers trives han i babygymmen på gulvet, så den tas med på bade når jeg skal dusje:)

Bruker vippestolen når hun får smaksprøver. Og når vi spiser middag og hun ikke vil ligge på babygymmen

Vi brukte den minimalt de to første månedene. Begynte å angre på kjøpet. Men nå den siste måneden er hun ikke interessert i å sove på fanget eller i nestet, så da er nederste trinnet på babybjørn vippestolen fantastisk. Sover godt der i overkant av en time :) Ellers elsker hun babygymen, men ikke for soving..

Har kjøpt en stol jeg trodde var vippestol, noe det ikke er. Den har vibrering og lyd da, men har ikke prøvd den enda. Hun har vært litt liten til den. Vurderer å ønske henne en babybjørn til jul. Begynner å bli kjedelig å sitte i fsnget/ligge i sofaen. Babygymmen er godt brukt, men hun blir plutselig lei der og..

Ja, takk og lov for den som oppfant vippestolen :-) Den brukes aller mest på badet når jeg dusjer, og ellers litt innimellom andre steder i huset når det er praktisk. Mini elsker å se oss og følge med rundt seg, og den er sådan en fin avveksling fra å ligge på gulvet.
Vi har Babybjørn og er godt fornøyd med den, men jeg har Ingen erfaring med andre.

Da er det vel bare vi da. :p Er fornøyd med babybjørn fra tidligere jeg også så skaffet en sånn. Får se hvor lenge vi klarer å la den stå.. Den blir i det minste tatt fram når vi begynner med fast føde! Sannsynligvis før det også.

Vi bruker vippestolen av og til:) har en fisher price med vibrasjon og leker:)

Vi begynte å bruke den når han var 2 mnd.
Den er gull verdt når jeg skal dusje og er alene hjemme. Ellers bruker jeg den noen ganger når jeg lager middag og han er lei å ligge på babygymnen.

Back
Topp