Vippestol

Bkno2556032

Blir kjent med forumet
Er det noen som har kjøpt dette? Vurderer å kjøpe nå, eller om lilleskal få det i julegave.
Dere som har kjøpt, hvilken er det? Gjerne med bilde

Skal ha babybjørn denne gangen også. Den er så lett for babyen å vippe med selv, også har de den lenge! :) synes det er litt lenge å vente helt til jul med å kjøpe, da vi har brukt den helt fra start med de to andre :)

Vi har også babybjørn med treleke. Lillegutt elsket den så den skal vi bruke igjen :)

Har babybjørn etter guttungen. Strålende fornøyd

Vi har kjøpt Babybjørn! Forrige gang hadde vi en annen type, og jeg angret som en hund når jeg så alle andre hadde BabyBjørn og jeg så hvor utrolig god og praktisk den er! :)

Vi hadde en gammel babybjørn sist, og den var ikke spesielt ålreit. Så fikk vi låne en av den nyere typen, og den er helt topp:D vipper skikkelig ift andre vippestoler:) så jeg kjøpte en brukt sånn etter guttungen var ferdig å bruke det bare for å ha til nestemann:p

Har en fra Chicco :) veldig ålreit den, særlig når de skal få smake på forskjellig mos.
image.jpg

Babybjørn :)

Det blir Babybjørn her også, men god idé å ønske til jul! Det kommer nok vi også til å gjøre nå, tenker jeg :) Trenger den ikke før hvertfall.

Vi har fått låne en av søstra mi, ellers hadde jeg ikke kjøpt før nærmere jul :)

Babybjørn her og:)

Har babybjørn etter dei andre, og skal bruke den igjen. Hadde først ein anna til eldste, men er veldig glad for at eg bytta den ut i babybjørn sin. Sjølvippande, og kan brukast lenge!

Vi venter til vi merker behovet melder seg etter hun er født. Litt fordi vi vil ha elektrisk gynge/vippestol i tilfelle kolikk.

Back
Topp