Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baby bjørn sin er helt fantastisk! Brukte den til datteren min, hun brukte den mye fra hun var sikkert 3 mnd gammel barenår de blir noen mnd eldre så kan de sitte å lage fart selv, mi vippa som en gal og storkoste seg, haha!
Den er kjempemyk for de små![]()
Blir nok mest til sånn bruk selv. Tenkte bare det er litt kos på stuen på kvelden f.eks. sånn før krabbingen. Men har en følelse på at jeg blir hønemor og veldig knyttet til han.. bæresjal inne og uteEr egentlig ikke fan av vippestoler. Gutten min lå på gulvet for det meste og lærte seg kjøpt å komme seg rundt! Var kun ved mat vi brukte vippestolen, og nå skal vi ha Stokke newborn til mat - så dropper nok vippestolen
Jepp, ,bare jeg hadde svart![]()
Var det denne du hadde?![]()
Veldig mange som bruker vippestoler fra nyfødt og oppNår bruker dere egentlig vippestolen??
Veldig mange som bruker vippestoler fra nyfødt og opp
Og det er vel det som også er anbefalt? Mener å huske at helsesøster ikke var veldig glad i disse vippestolene..Jajatenker mer på i hvilke situasjoner
jeg er som sagt veldig for å la barnet få ligge på matte på gulvet o.l.. Så så aldri behovet..
Og det er vel det som også er anbefalt? Mener å huske at helsesøster ikke var veldig glad i disse vippestolene..
Misforsto deg jeg daJajatenker mer på i hvilke situasjoner
jeg er som sagt veldig for å la barnet få ligge på matte på gulvet o.l.. Så så aldri behovet..
Og det er vel det som også er anbefalt? Mener å huske at helsesøster ikke var veldig glad i disse vippestolene..
Vi hadde masse glede av babymatte og babygym. Varierte med hva som hang i den, og hadde ikke mye av gangen. Det vaf stor hit. Særlig ting som lagde knitrelyderMisforsto deg jeg daSå forresten på en nå som kanskje er litt mer egnet. Er kombi. Kan brukes som vugge, vippestol og du kan låse den. Ang. sånn matte. Er babygym noe å investere i? Det er matte med bøyler på, musikk og diverse lapper av forskjellige stoff og "speil"
![]()
Misforsto deg jeg daSå forresten på en nå som kanskje er litt mer egnet. Er kombi. Kan brukes som vugge, vippestol og du kan låse den. Ang. sånn matte. Er babygym noe å investere i? Det er matte med bøyler på, musikk og diverse lapper av forskjellige stoff og "speil"
![]()
Egentlig ganske trist å tenke på all passivisering som skjer. Sikkert i beste tro og hensikt, men "alle" bør være like opplyste om hva som er best for barnets motorikk. Vi hadde en med pute, og puten var ikke til hinder for mage- og ryggtrening på gulvet. Så alt gårStemmer det ja! Husker vi fikk mye skryt for på 5 mnd kontrollen var det barn som aldri hadde ligget på gulvet, men alltid satt i vippestolen - HS var meget frustrert! Min kom seg rundt selv på det tidspunktet
Vi brukte den mest til da vi begynte ved grøt ved 4 mnds alder, og hun var for liten for tripp trappenNår bruker dere egentlig vippestolen??
Brukte vippestolen mye med mini!! Spessielt når jeg skulle ordne meg som dusje og kle på meg på badet!! Og jeg ikke ville la han ligge alene på soverommet når han var våken... Han sov jo aldri så jeg fikk gjort slikt når han sov... For han ville bare sove PÅ meg Han elska sitte i den når jeg dusja!Når bruker dere egentlig vippestolen??