Vippestol

TLC2016

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Har dere kjøpt det, eller har fra før kanskje?

Vår baby bjørn balance ble ødelagt i en oversvømmelse av kjelleren for to år siden, så vi må kjøpe ny. Jeg var veldig fornøyd med den vi hadde og hadde tenkt å kjøpe lik. Men nå har det jo kommet så mye nytt på markedet siden og jeg har begynt å snuse litt på tiny love sin 3 i 1 vippestol. Den ser veldig kjekk ut.

Vi har denne etter første, begge ungene har elsket den :) blir å bruke den nå også :)

Vedlegg

• 1426149132030.jpg
    1426149132030.jpg
    41,2 KB · Visninger: 73
Me fekk ein i julegave (kjøpt på lekebutikken) så spendt på kor mykje den vert brukt:)

Vi hadde ikke sist, og har ikke kjøpt ennå - tenkte å avvente litt for å se ann behovet! Hun får dagseng/vugge og leketeppe etter storebror som vi skal ha i stua, i tillegg til at vi får tripp trapp med newbordsete av besteforeldrene, har kanskje tenkt at det er nok?
Eller vil det dukke det opp et behov med barn nr to som vi ikke hadde sist? (I så fall må jeg kanskje ut på handletur):p

Vi hadde ikke sist, og har ikke kjøpt ennå - tenkte å avvente litt for å se ann behovet! Hun får dagseng/vugge og leketeppe etter storebror som vi skal ha i stua, i tillegg til at vi får tripp trapp med newbordsete av besteforeldrene, har kanskje tenkt at det er nok?
Eller vil det dukke det opp et behov med barn nr to som vi ikke hadde sist? (I så fall må jeg kanskje ut på handletur):p
Vi hadde heller ikke sist, og ikke planer om det nå heller. Men har tenkt i det siste at det kanskje er et større behov denne gangen, siden vi har en fra før som også skal ha oppmerksomhet. Men butikkene er jo stort sett åpne ;)

Vi hadde heller ikke sist, og ikke planer om det nå heller. Men har tenkt i det siste at det kanskje er et større behov denne gangen, siden vi har en fra før som også skal ha oppmerksomhet. Men butikkene er jo stort sett åpne ;)
Ja, det jeg tenker også... Storebror la vi bare fra oss på gulvet etc (på et teppe/lekematte altså:p) hvis vi drev med noe, og har egentlig tenkt vi kan gjøre det nå også, men er mulig det blir litt verre nå med en på 21 mnd som fyker rundt... Vi får se hvordan det går;)

Vi har en babybjørn fra forrige gang, tror faktisk jeg nesten ikke hadde klart meg uten :)

Har prøvd mange, men synes babybjørn sin er både best og mest praktisk :)

Ja, det jeg tenker også... Storebror la vi bare fra oss på gulvet etc (på et teppe/lekematte altså:p) hvis vi drev med noe, og har egentlig tenkt vi kan gjøre det nå også, men er mulig det blir litt verre nå med en på 21 mnd som fyker rundt... Vi får se hvordan det går;)
Ja, samme her! Første lå jo alene i sofaen, på gulvet eller på fanget hele tiden, mens nå blir det jo å leke og stelle med en tidvis utålmodig toåring i tillegg. Så da kan det hende behovet endrer seg. Vi får se :)

D som er fint med baby Bjørn er at man kan velge om barnet skal ha mer liggende posisjon eller mer oppreist :)

Har baby bjørn etter storebrødrene. Så kommer til å bruke den nå også.

Har en babybjørn fra førstemann...

har vært veldig glad i de som kan legges flatt... Men så når de blir litt større har vi brukt sånn som lager lyder når de sparker med beina. og det også har vært bra :P så vet ikke hva vi går for denne gangen....

Har dere kjøpt det, eller har fra før kanskje?

Vår baby bjørn balance ble ødelagt i en oversvømmelse av kjelleren for to år siden, så vi må kjøpe ny. Jeg var veldig fornøyd med den vi hadde og hadde tenkt å kjøpe lik. Men nå har det jo kommet så mye nytt på markedet siden og jeg har begynt å snuse litt på tiny love sin 3 i 1 vippestol. Den ser veldig kjekk ut.
Den har jeg. Er kjempe kjekk☺☺

Har babybjørn sin. Men vet ikke helt om vi blir å bruke den da storebror på ett år er glad i å bruke den som hoppeslott, hehe

Back
Topp