Vippestol fra Jysk???

smørblomsten

Glad i forumet
Noen som har hørt noe eller har erfaringer med denne? Litt skeptisk siden den er fra Jysk(med tanke på kvalitet og sånn) så vil forhøre meg i tilfelle jeg kjøper sånn [:D]

http://www.jysk.no/359/362/3931401/a/catalog

Har hatt samme tanken med å kjøpe den.
Ser ikke så værst ut og er ikke så dyr! ;D
Meen så var jeg litt skeptisk siden det er jysk vare. Hehe..
Men de kan vel ikke selge en vippestol som er ubrukelig? [&:]

Det er ikke godt å vite hehe [8D] Hadde vært fint å kunne hørt fra noen som har kjøpt den eller no....

Godt spørsmål, det lurer jeg også på.

Hvis det ikke kommer noe virkelig negativt om denne så vurderer jeg å kjøpe den.

Ole Brum og nasse er så skjønn[;)]

Ja de er kjempe søte [:)] Håper noen har erfaringer med den [:)]

Jeg har denne (bare andre farger) og er veldig fornøyd med den [:)] Var litt skeptisk jeg også ang. kvalitet osv pga prisen.. Men den har holdt til begge mine barn, og skal brukes igjen! [:D]

Har aldri hørt noe om den, hverken negativt eller positivt [:)] men de fleste produkter som har vært på markedet en stund uten å bli tilbakekalt kan vel anses som forholdsvis trygge. Fant forresten en forbrukertest av vippestoler her: [link=http://www.klikk.no/foreldre/article258677.ece]Test av vippestoler[/link]
Jeg har bare erfaring med FisherPrice og BabyBjørn, og er fornøyd med dem.

Jeg har ikke noen erfaringer med den, men jeg haaater sponplateJysk så jeg ville nok ikke kjøpt den . hehe.... De selger jo bare jallating.

sniker fra sept!
Jeg har denne, syns ikke noe om den, barnet siger langt ned på stolen, beina dingler utenfor og ryggen oppe helt tom, når jenta mi begynte å bli litt større turde jeg ikke å gå i fra henne, for stolen ble framtung, å jeg var redd at den kunne velte forover om hun gjorde ett lite buks, jeg skal kjøpe meg ny denne gangen :)

Har sett på denne jeg også. Synes den er kjempe skjønn og ikke så ille pris. Sendte faktisk mail til jysk igår om hvilken vektbelastning denne tålte siden dette ikke stod nevnt. Fikk svar idag at den var beregnet for barn opptil 6 måneder, eller opp til 9 kg. Dermed har jeg slått denne fra meg, vil jo ikke vare så lenge da :(

jeg ble anbefalt denne fra jysk,,men så fikk jeg kjøpe en babybjørn vippestol av ei venninne så da ble den den i stede,,hvis ikke har d stått en vippestol fra jysk å ventet på snuppa:)

ORIGINAL: smay

Har sett på denne jeg også. Synes den er kjempe skjønn og ikke så ille pris. Sendte faktisk mail til jysk igår om hvilken vektbelastning denne tålte siden dette ikke stod nevnt. Fikk svar idag at den var beregnet for barn opptil 6 måneder, eller opp til 9 kg. Dermed har jeg slått denne fra meg, vil jo ikke vare så lenge da :(

Gjennomsnittlig vekt på en 9 måneder gammel guttebaby i Norge er 9,6 kilo, så du får jo brukt den en stund da [:)] etter 8-9-månedersalderen kan som regel barnet sitte og krabbe, og da er ofte tiden for vippestoler over for de fleste uansett.

Blandede tilbekameldinger her ja.... Tror nok at jeg kjøper en annen i stede jeg da... Tusen takk for tilbakemeldinger [:)]

Har ingen erfaring me den selv, men har hørt at etterhvert som babyen vokser til, så blir den framtung og tipper framover..[&:]

Hadde en lik stol fra jysk til Leon og den holdt fint til han, men kasta den etterpå da, for den var så nedsotte.
Så skal kjøpe ny nå[:)] Men tror jeg går for en annen type[;)]

Er ikke det like greit å sponse en 100 lapp eller to til å kjøpe en fra fisherprice? De har jo ofte musikk og vibrering også! Og det er jo et anerkjent merke, som jeg vil velge å stole på [:)]

Har ikke akkurat den, men bortsett fra at det ikke er akkurat den så ser den rimelig lik ut, mangler bare den bøylen med figurene. Funker helt fint den, går an å legge ryggen så og si helt flatt om man vil det. Nå ble ikke vippestol brukt så veldig mye med førstemann, men den var veldig grei å ha da han begynte å få grøt. Kan ikke si jeg merket noe negativ med den. Helt grei vippestol. 

ORIGINAL: Goth.mummy

Er ikke det like greit å sponse en 100 lapp eller to til å kjøpe en fra fisherprice? De har jo ofte musikk og vibrering også! Og det er jo et anerkjent merke, som jeg vil velge å stole på [:)]

Jo, jeg har en fisherprice også, og den ble mye mere brukt enn den fra jysk. Meen, her har den fra jysk vært helt super også [;)]

Kommer nok til å gå for en fra fisherprice eller babybjørn [:D] det er nok verdt de ekstra pengene [:)]

ORIGINAL: smørblomsten

Kommer nok til å gå for en fra fisherprice eller babybjørn [:D] det er nok verdt de ekstra pengene [:)]

Anbefaler BabyBjørn sin jeg..[:)]

Back
Topp