Vippestol fra Jysk???

Kor mye koste denne jysk vippestolen då? Og kossen e prisforskjellen i forhold t andre steder? Ka e billig og ka e dyrt liksom...?

Og forresten, vett någen koss prisene på vugger e? Ka ligge di på og kor e d billig åsånn...? Tenke på heilt vanlig vugge i tre...

ORIGINAL: Goth.mummy

Er ikke det like greit å sponse en 100 lapp eller to til å kjøpe en fra fisherprice? De har jo ofte musikk og vibrering også! Og det er jo et anerkjent merke, som jeg vil velge å stole på [:)]

Har ikke noe med prisen å gjøre. Synes de fra fisherprice er skikkelig fæle!! Tror heller jeg går for babybjørn, hvis vi skal ha da[8D]

ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: smørblomsten

ORIGINAL: Goth.mummy

Er ikke det like greit å sponse en 100 lapp eller to til å kjøpe en fra fisherprice? De har jo ofte musikk og vibrering også! Og det er jo et anerkjent merke, som jeg vil velge å stole på [:)]

Kommer nok til å gå for en fra fisherprice eller babybjørn [:D] det er nok verdt de ekstra pengene [:)]

Anbefaler BabyBjørn sin jeg..[:)]

Ja den er jo kjempe fin i og med at man kan snu stoffet [:D] Har ikke hørt så mye om fisherprice sin, men det er jo et kjent merke [:)]

ORIGINAL: Nina Madeleine

Kor mye koste denne jysk vippestolen då? Og kossen e prisforskjellen i forhold t andre steder? Ka e billig og ka e dyrt liksom...?

Og forresten, vett någen koss prisene på vugger e? Ka ligge di på og kor e d billig åsånn...? Tenke på heilt vanlig vugge i tre...

denne fra jysk koster 499 og babybjørn sin koster 1099 på baby shop i hvert fall [:)] Veit ikke hva de andre koster egentlig... Aner ikke prisen på vugger, men det er jo bare å tråle gjennom forskjellige nettsider der hvor dem selger vugger [;)]

Jeg har en som vi kjøpte til Liam, og han bruker den ennå[;)].
Dvs, han ligger i den som en lenestol og ser på barnetv[:D].
Stolen har fått mye "juling" men holder sammen ennå[:D]

Jeg har kjøpt den ;) Ei vennine hadde det til jenta si og den fungerte helt fint [:)]

vi var veldig fornøyd med den til odin..[:D]

Back
Topp