Vippestol? (Baby Bjørn)

Vår ble definitivt mest brukt etter at han tok den i bruk selv, ja.

fra app
 
Fikk vår Baby Bjørn Balance i dag! Lillegutt har storkost seg med å komme litt "opp" og er veldig fascinert av lekebøylen. Innertier :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Har lurt på en ting... på vippestolen står det at den bare kan brukes opp til 7 kg med sele, men at hvis man snur den kan den brukes som stol opp til 13 kg.
Da tåler den vel 13 kg uansett? 7 kg er jo ingenting!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
min søster har en vippestol til sønnen. han er kjempe fornøyd. jeg vurdere også kanskje å kjøpe en sånn :p men det er tidlig enda. har ikke termin før i feb. :p
 
Har lurt på en ting... på vippestolen står det at den bare kan brukes opp til 7 kg med sele, men at hvis man snur den kan den brukes som stol opp til 13 kg.
Da tåler den vel 13 kg uansett? 7 kg er jo ingenting!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Lurer på det samme.
Fikk som sagt min stol i dag, ble litt skuffet da jeg tror lillegutt på 2,5 mnd snart veier 7 kg... Kan bruke nivå 1 og 2 inntil 9 kg, men det går fort dit også. Og det er jo vippefunksjonen som er moro.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mini her er 7306g og koser seg ennå vippestolen de gangene han får bruke den :) Har hørt at folk har brukt stolen fram til barna nærmer seg året..
 
Her bruker vi den på alle 3 trinnene (mini er 7,3 kilo). Går helt fint å sitte på øverste med beltet på, men når han begynner å røyse seg ut av stolen selv må vi jo ta av beltet :)


Februar-14 mamma <3
 
Har både babybjørn vippestol, og stokke newborn sete, hver til sitt bruk. Vippestolen er kjekk når man trenger å sette babyen fra seg, ved dusjing f.eks, og newborn er kjekk til måltidene. Liker begge to og har begge denne gangen også. :)
 
Hvor lenge har babyen glede av den stolen?

Har vurdert å kjøpe en siden før lillemann ble født men har ombestemt meg i siste liten :p Vi har Stokke Newborn som er gull verdt for å få han opp i høyden.

Bare ser for meg at vippestolen følger babyens bevegelser og kanskje er litt morsommere..?

:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi kjøpte vippestol på toysrus, med vibrasjon og musikk, forskjellige leker med rangler og dyremotiv. Mini er straks 8 måneder og elsker den fortsatt. Eneste forskjell er at hun bruker føttene på den istedetfor hendene :p
 
Vi har brukt BabyBjørn vippestolen masse. Har begynt sånn smått med den ganske tidlig og har brukt den lenge. De har storkost seg når de etterhvert har greid å vippe selv :)
Veldig greit at den tar så liten plass når den er sammenlagt også da. Har hatt den lett tilgjengelig for bruk når vi har besøk også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp