Vippeserum

Noen som vet hva som kan være skadelig om man bruker vippeserum når man ammer?
 
Vippeserum funker ikke, ingenting gjør at håret på kroppen vokser fortere, dersom du ikke tilfører noe innenfra.
Hår er avfallsstoff, dødt, og blir ikke påvirket av noe du påfører utenpå, så kjøp deg heller en god maskara og la være å sløse penger på vippeserum. ;)

Det er dog ikke farlig. :)
 
Jeg har prøvd Etude House Lash Serum, og syns at det virket. Ikke noe dramatisk effekt, men syns de har blitt lengre :)
 
Vippeserum funker ikke, ingenting gjør at håret på kroppen vokser fortere, dersom du ikke tilfører noe innenfra.
Hår er avfallsstoff, dødt, og blir ikke påvirket av noe du påfører utenpå, så kjøp deg heller en god maskara og la være å sløse penger på vippeserum. ;)

Det er dog ikke farlig. :)

Xalatan øyedråper som brukes mot grønn stær har en hyggelig bivirkning. "Xalatan kan gi mørkere, tykkere, lengre, flere og tettere øyevipper og endring av hårvekst på øyelokkene". Den er det samme virkestoffer mange aktører bruker i vipeserumet sitt. Om vipeserumene klarer å få samme effekt vet jeg ikke om er dokumenter, for helt lik sammensetning er det selvsagt ikke, men man kan altså få håret/øyevippene til å vokse, ikke raskere, men tettere, tykkere, lengre og flere, ved utvendig påføring.
 
Testet den til PureLashes, og den funket veldig bra! :D
Ingen vippeserum gjør at vippene vokser fortere, MEN, de kan forlenge levetiden til vippene. Og da får du lenger og fyldigere vipper :)
 
Vippeserum for lange vipper - https://revaminlash.co.no Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag.
 
Last edited:
Back
Topp