Vippeserum

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du testet ut eller bruker vippeserum?
Har du i såfall fått lengre vipper?
Hva merke bruker du og pris?:)

Har sett på stimulash, noen som har prøvd den?:)
 
Ja, ble helt hoven og rød der hun hadde påført "kremen" - ikke noe verre enn at hun måtte se litt snål ut i noen dager og slutte med det :)

Oki, skjønner.
Takker for info:)
Er jo så mange forskjellige der ute på markedet nå..
 
Har testa den de selger på kicks, husker ikke hva den heter. Funker, men jeg måtte ha på mascara for å se forskjell.
Tror de fleste er veldig sterke, jeg kjente det svei litt de første gangene og det hender det klør litt.
 
Har testa den de selger på kicks, husker ikke hva den heter. Funker, men jeg måtte ha på mascara for å se forskjell.
Tror de fleste er veldig sterke, jeg kjente det svei litt de første gangene og det hender det klør litt.

Okei, så du mener det ikke er verdt det?:)
Har styrt på med vippeextension i alle år nemlig, men tok pause i svangerskapet og har ikke begynt på igjen:)
 
Min mor bruker alltid serum under mascaraen. Den er fra chanel.. Hun sier den er veldig bra og hun mister aldri øyenvipper, og vippene er lange å fine, men om de kommer fra serumet eller naturlig vet jeg ikke :p
 
Min mor bruker alltid serum under mascaraen. Den er fra chanel.. Hun sier den er veldig bra og hun mister aldri øyenvipper, og vippene er lange å fine, men om de kommer fra serumet eller naturlig vet jeg ikke :p

Åh, var ikke klar over chanel har serum:)Bruker mascara fra chanel nå nemlig. Skal høre med de på parfymeriet jeg handler:rolleyes:
 
Jeg bruker neulash nå. Syns den funker. Har en stimulash som jeg skal prøve neste gang jeg er tom da en venninne har fått kjempe lange og tykke vipper av den. Ser faktisk ut som hun har fått vippeextensions. (Hun hadde litt lange og tjukke vipper fra før, men har blitt enda mer tydeligere med serumet). tviler på jeg får så fine vipper siden jeg har veldig tynne, korte rett frem vipper. Men blir lenger og merker forskjell med maskara på. Hvertfall sånn med neulash. Så er veldig spendt på den andre om den er bedre
 
Noen som vet hva som er grunnen til at vippeserum ikke er anbefalt under graviditet og ved amming?
Brukt iglow kun 2 dager, før jeg sjekket bruksanvisning.. Skulle jo gjort det før, men tanken slo meg ikke.

Men gjør vel ikke så mye når jeg bare har brukt det i 2 dager?
 
Jeg har brukt xlash og synes de ble lengre. Tok vel 5-6 uker før jeg så resultatet :)
 
Har kjøpt fra Korea. Etude House, har ikke prøvd den enda, men er spent på om den virker. Har tenkt på brynene. :)
 
Back
Topp