Vippeextensions (silke) - Erfaringer?

Vippene mine satt i 8 uker, de var veldig fine ❤️

Men jeg kommer ikke til å sette på meg slike igjen. Det tok lang tid før mine egne vipper ble som før. Jeg gikk månedsvis med korte, rette vipper. :(

Ved neste graviditet kommer jeg heller til å ta en permanent vippebøy og farge dem. MYE mer skånsomt.

Bare en oppdatering fra meg ;)

Jeg tok også vippeextensions da jeg skulle føde, med tanke på lett barseltid.
Var veldig lett der og da, men vippene brukte lang tid på å bli som før etter at de ble fjerna. Har hatt lyst å ta nye mange ganger, for det var kjempelett og fint. Men så husker jeg på åssen det var da de kom av, og det orker jeg ikke en gang til.

Vippene mine satt i 8 uker, de var veldig fine ❤️

Men jeg kommer ikke til å sette på meg slike igjen. Det tok lang tid før mine egne vipper ble som før. Jeg gikk månedsvis med korte, rette vipper. :(

Ved neste graviditet kommer jeg heller til å ta en permanent vippebøy og farge dem. MYE mer skånsomt.

Bare en oppdatering fra meg ;)
Dette er jeg også redd for, jeg har lange vipper når jeg får på mascara , så har lyst å bøye å farge de. Så slipper jeg å sminke meg :p
Er det noe de fleste "vippesalonger" tilbyr?

Dette er jeg også redd for, jeg har lange vipper når jeg får på mascara , så har lyst å bøye å farge de. Så slipper jeg å sminke meg :p
Er det noe de fleste "vippesalonger" tilbyr?
Her jeg bor er det kun 1 salong som utfører vippebøy. Men i de litt større byene/omegn så er det sikkert flere :)

Samme som deg, jeg hadde helt fine vipper med maskara. Etter extensionsen ble vippene helt tragisk, maskara hjalp ingenting :( Så 8 uker med glam veier ikke opp for månedsvis med trøbbel :p Det blir noe helt annet hvis man kan etterfylle hver 4-6 uke, men den 1000-lappen i mnd ønsker jeg å bruke på noe annet gitt :D

Eg har lust specielt nær me
E å ferie Men e redd att Mina egna faller av sen :-(

Jeg er kjempefornøyd med mine. Tar påfyll hver 5-6 uke, koster 550. Tar påfyll før ferien om noen uker.

Tror det er vanlig praksis , fikk det jeg og ;) og man skal ikke kjenne de :)
Jeg jobber med vippe extensions til vanlig, of man skal ikke pille, bruke coating, vaske de hver dag (skylle de i vann), børste forsiktig hver dag og nyte dådyrvippene sine :)

Back
Topp