Vippeextensions (silke) - Erfaringer?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Skal sette på vipper neste uke og har fått valget mellom syntetiske og silkevipper.
Grunnet holdbarhet og utseende valgte jeg silkevipper i denne omgang, jeg har snart termin og tenkte noe lettvint i barseltiden.

Er det fler som har (hatt) slike vipper?
Noen tips og råd?
Fornøyd?

:)

Var det irriterende på øynene eller?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja det stakk innpå øyet når man lukker igjen øyene. Merket også når jeg dusjet så svidde det innpå øyene pga man må jo være forsiktig og ikke gnikke, da får man ikke akkurat gnikket utav alt vannet. Etterhvert legger noen vipper seg opp ned osv osv.. Er nok bare vanesak men jeg er overlykkelig av å ikke ha lenger

OK, for det er akkurat det jeg er redd for, hater å ha "noe innpå øyet" :P får ikke til med falskvipper så skjønner ikke hvordan jeg skal klare det med ekstensions liksom :P

Syntetisk tåler mer vann

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

OK, for det er akkurat det jeg er redd for, hater å ha "noe innpå øyet" :p får ikke til med falskvipper så skjønner ikke hvordan jeg skal klare det med ekstensions liksom :p

Haha nei ikke jeg heller, da må jeg pille det vekk og da blir det til at jeg river mine egne vipper av:( falskvipper er myye bedre. Må bruke det nå siden jeg har altfor korte vipper, er ikke vits i å ta maskara på mine egne en gang

Jeg fikk det på torsdag og er fornøyd så langt. Pleieren sa at man "bør" ta påfyll etter 2 uker første gang. Skjønner ikke helt hva det innebærer, men så skjønte jeg egentlig ikke prinsippet i utgangspunktet heller (les om mine veldig uplanlagte og dramatiske vipper i bloggen min ;) )

Det var rart første dagen, men nå merker jeg ikke så mye til dem, utenom når jeg gnir meg i øya om morran, og vippene er dobbelt så tjukke.

Det skal værken være ubehagelig eller vondt å ha på vipper. Noen kan reagere på limen. Og med at de stikker inn på øynene kan ha med at vippene har limt seg sammen. Eg bruker som oftest syntetiske vipper på mine kunder og de har vært veldig fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har da fått meg silkevipper og er veldig fornøyd, både med utseende og at jeg ikke kjenner dem :) Holdbarheten fremover blir mest interessant :)

Har da fått meg silkevipper og er veldig fornøyd, både med utseende og at jeg ikke kjenner dem :) Holdbarheten fremover blir mest interessant :)

De heng te dine egne vipper detter av. Og alle vipper har ca 6 uker fra de vokser ut til de detter av :) så når det e gått ca 3-4 uker begynner det å bli få vipper igjen :)

De heng te dine egne vipper detter av. Og alle vipper har ca 6 uker fra de vokser ut til de detter av :) så når det e gått ca 3-4 uker begynner det å bli få vipper igjen :)

Skjønner ikke helt....

Hvorfor skal mine egne vipper falle av når det er extensions???

Hva er vitsen med det? Og hvis extensionen også detter av da så har man ikke vipper da eller???

Er helt grønn på det der :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Det settes på ca 80-90 vipper på hvert øye, så om noen detter av, synes ikke det så godt.
De blir festet i dine øyenvipper, en ex på en ekte vipp.
Om vippenex snur seg, og henger i øyet, er nok det mere salongen som er useriøs. For hvem som helst kan jo bestille det pæ nett, og si at de driver med det. Så finn en salong med godt renome. Her er gjerne prisene et tegn, du får det du betaler for.

Skjønner ikke helt....

Hvorfor skal mine egne vipper falle av når det er extensions???

Hva er vitsen med det? Og hvis extensionen også detter av da så har man ikke vipper da eller???

Er helt grønn på det der :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Alle sine ekte vipper blir bytta ut hver 6 uke ca. Og så vokser nye ut. De er der i ca 6 uker så detter de av igjen :) er bare sånn kroppen e laga desverre :p så vippe ext. Henger til dine egne vipper faller av. Og så må du å fylle på ny vippeext. På de vippene dine som har vokst ut igjen :) var det litt mer forståeligt? :D

Ja det stakk innpå øyet når man lukker igjen øyene. Merket også når jeg dusjet så svidde det innpå øyene pga man må jo være forsiktig og ikke gnikke, da får man ikke akkurat gnikket utav alt vannet. Etterhvert legger noen vipper seg opp ned osv osv.. Er nok bare vanesak men jeg er overlykkelig av å ikke ha lenger
Du har nok gått til en som ikke kan yrket ditt ;-)

Har selv vippeextensions, helt genialt:) det skal ikke kjennes at du har de på. Bare en liten huske-på! IKKE pilk på vippene, da blir du fort fri for vipper:p jeg vet ikke om det er vanlig praksis, men jeg fikk med meg en vippebørste, slik at man slipper å fikle innpå med fingrene.

Har selv vippeextensions, helt genialt:) det skal ikke kjennes at du har de på. Bare en liten huske-på! IKKE pilk på vippene, da blir du fort fri for vipper:p jeg vet ikke om det er vanlig praksis, men jeg fikk med meg en vippebørste, slik at man slipper å fikle innpå med fingrene.
Tror det er vanlig praksis , fikk det jeg og ;) og man skal ikke kjenne de :)

Back
Topp