Vinterstøvler

Tinemp

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Er det noen som har kjøpt vinterstøvler med litt høy vrist som de vil anbefale?

Vi kjøpte vinterstøvler i begynnelsen av November, men hun er litt høy over vrista så de er vanskelig og få på og det virker som det gjør litt vondt. Jeg syntes det er vanskelig å finne noen som er enkle å ta på uten at de er på størrelse med svømmeføtter, hun skal jo gå med de også :happy:

Hvilke er det hun har? Vi er mest fornøyd med Viking med borrelås :) Denne typen:
Våre barn er høye over vrista og litt bred fot så det er disse som passer best og de er veldig lette å få på :) I tillegg varme og vanntette.

https://www.brandos.no/toasty-purple-pink.html

Vi har vært fornøyde med ponny og superfit. Og viking. Men min 1-åring går ikke helt enda så har ikke prøvd dem i år :p Hun tar noen skritt, men har ikke kjøpt sko.

Vi har vært fornøyde med ponny og superfit. Og viking. Men min 1-åring går ikke helt enda så har ikke prøvd dem i år :p Hun tar noen skritt, men har ikke kjøpt sko.

Skoen i seg selv virker veldig veldig bra, er bare at vi ikke får den ordentlig på :yuck:

Jeg får ikke helen ordentlig ned på såla, fordi hun er så høy over vrista at det blir for trangt for foten. Prøvde skoene til en av gutta i barnehagen som er mye mer åpen over vrista og det gikk mye bedre. Har nok også noe med at hun stort sett ikke er så interessert i å ha på seg sko, for vi får den på noen ganger o_O Men jeg tør ikke presse for hardt på

Jeg får ikke helen ordentlig ned på såla, fordi hun er så høy over vrista at det blir for trangt for foten. Prøvde skoene til en av gutta i barnehagen som er mye mer åpen over vrista og det gikk mye bedre. Har nok også noe med at hun stort sett ikke er så interessert i å ha på seg sko, for vi får den på noen ganger o_O Men jeg tør ikke presse for hardt på
Nei, ser den! Er litt forskjellig passform ja. Ville hørt i butikken om de har noen litt brede og høye sko :)

Nei, ser den! Er litt forskjellig passform ja. Ville hørt i butikken om de har noen litt brede og høye sko :)

Får gjøre det :) Var en av de butikkansatte som prøvde de forrige skoene men tror det er best om vi prøver å få på dem selv :)

Kavat har vi god erfaring med. Lett å få på en liten klompfot:)

Back
Topp