Hva slags vintersko velger dere? Jeg syns cherrox virker så tunge..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viking gtx toasty![]()
Her ble det superfit goretex vintersko. De er så utrolig lette og mye til tross for at de er foretHar i tillegg dockboots til våte dager
![]()
Ok da har jeg et utgangspunktHer endte vi opp med Sorell!![]()
Vi har dockboots i størrelse 20 viSuperfit vintersko og en versjon av dockboots (dockboots leveres tydeligvis ikke med lavere str. enn 23).
Ikke herVi har dockboots i størrelse 20 vide har det på Coop Obs her i byen iallefall
![]()
Mulig det. De har dem i nettbutikken sin daIkke herenda vi har to obs og mange Coop extra, ingen som tar inn under str 23 lengre. Det fantes før, så kanskje "din" obs har et lager fra før?
![]()
Ja det ser jeg. Jeg har alltid valgt butikk når jeg har sjekka og da har 22 vært grå også har det startet på 23. Så da er det sikkert bare sånn her. Men de duger godt den andre versjonen altsåMulig det. De har dem i nettbutikken sin da![]()
https://coop.no/sortiment/obs-sorti...rn/regntoy/dock-boot-88-204?variantCode=10093
Bra det da!Ja det ser jeg. Jeg har alltid valgt butikk når jeg har sjekka og da har 22 vært grå også har det startet på 23. Så da er det sikkert bare sånn her. Men de duger godt den andre versjonen altså![]()