Vintersko

Viking gtx toasty:)
 
Her ble det superfit goretex vintersko. De er så utrolig lette og mye til tross for at de er foret :) Har i tillegg dockboots til våte dager :)
 
Vi har cherrox (eller skoringen sin variant), disse er super lette.. I tillegg har vi Viking gtx toasty, da cherrox ikke holder til vinteren i Trøndelag i følge barnehagen og selger i skobutikk ;)
 
Har superfit Goretex, superfornøyd med de, så kjøper de hver vinter til ungene :) I tillegg har vi dockboots til de våte dagene på vestlandet.
 
Superfit vintersko og en versjon av dockboots (dockboots leveres tydeligvis ikke med lavere str. enn 23).
 
Superfit vintersko og en versjon av dockboots (dockboots leveres tydeligvis ikke med lavere str. enn 23).
Vi har dockboots i størrelse 20 vi :) de har det på Coop Obs her i byen iallefall :)
 
Vi har dockboots i størrelse 20 vi :) de har det på Coop Obs her i byen iallefall :)
Ikke her :( enda vi har to obs og mange Coop extra, ingen som tar inn under str 23 lengre. Det fantes før, så kanskje "din" obs har et lager fra før? :)
 
Ja det ser jeg. Jeg har alltid valgt butikk når jeg har sjekka og da har 22 vært grå også har det startet på 23. Så da er det sikkert bare sånn her. Men de duger godt den andre versjonen altså :)
Bra det da! :)
 
DockBoots kjøpt på skobutikk (shoeday tror jeg) og Nesnalobben hun har arvet :)
 
Back
Topp