Vintersko...

Le10

Glad i forumet
Marsmellows-15
Hei ☺ Eldste her trenger nye vintersko, og ser di har friends tex på coop obs til 349,- er det ålreite sko?
 
Vi kjøpte et par sånne i fjor... Dessverre så var de ikke noe bra :( tok ikke lang tid før de ble våte tvers igjennom, selv om det sto at de var vannavisende! Av erfaring så kjøper jeg litt dyrere kvalitetssko, fordi det er veldig viktig at de er tørre på beina! Så holder de også lenger! Jeg anbefaler Gore tex fra ecco (rundt 500-600kr)
 
D blir 2 for 1 for barnesko hos en av skobutikkene denne uken.
 
Nei det er mer egnet som ekstrasko spør du meg. :) Vi har brukt Viking, Kavat og en gang Skofus. Synes Viking er overlegen bra. :) Dyrt, men bra. Til neste år skal benytte oss av to for en slik at vi ikke må kjøpe to par svindyre sko. :)
 
Nei det er mer egnet som ekstrasko spør du meg. :) Vi har brukt Viking, Kavat og en gang Skofus. Synes Viking er overlegen bra. :) Dyrt, men bra. Til neste år skal benytte oss av to for en slik at vi ikke må kjøpe to par svindyre sko. :)
Hvorfor best egnet som ekstra sko? :)

Fant noen gamle tester, og ser di har kommet dårlig ut :/
 
Hvor lenge har man ett skopar før de blir for små ca? :) blir å kjøpe sko når hun starter å gå tenker jeg, tenker også å investere i noe skikkelig kvalitet.
 
Hvor lenge har man ett skopar før de blir for små ca? :) blir å kjøpe sko når hun starter å gå tenker jeg, tenker også å investere i noe skikkelig kvalitet.
Det kommer jo Ann på hvor fort di vokser ;) min har hatt skoa en sesong, men jeg har ei venninne som måtte kjøpe 2 par sko I fjor siden sønnen vokste ut av det første paret før vinteren var ferdig :/
 
Det kommer jo Ann på hvor fort di vokser ;) min har hatt skoa en sesong, men jeg har ei venninne som måtte kjøpe 2 par sko I fjor siden sønnen vokste ut av det første paret før vinteren var ferdig :/

Såpass ja ;) blir en del sko etterhvert ja. Lillemor har lange føtter, hatt det siden fødsel, spent på hvilken størrelse hun må ha når hun begynner å gå :p har prøvd på ett par i str 18 tror jeg, de var for små, hah!
 
Evo slusher (type cherrox) brukte vi mye i fjor vinter. Veldig varme!!
 
Hvorfor best egnet som ekstra sko? :)

Fant noen gamle tester, og ser di har kommet dårlig ut :/
Mente bare at jeg ville ikke hatt de som hovedsko. Men kunne hatt de som backup i fall de andre skoene ble våte. Npr det er sagt så har jeg aldri hatt behov for ekstrasko. Fordi Vikingskoene holder seg tørr og varm. :)
 
Mente bare at jeg ville ikke hatt de som hovedsko. Men kunne hatt de som backup i fall de andre skoene ble våte. Npr det er sagt så har jeg aldri hatt behov for ekstrasko. Fordi Vikingskoene holder seg tørr og varm. :)
Ok:) da skjønner jeg :) trudde kanskje dere hadde testet di ut.
 
Har kjøpt superfit til mi si, enn så lenge jeg synes de er best.
Viking synes jeg er tunge og lite effektiv men vet mange andre liker de. Så du må bare prøve deg frem tenker jeg.
Vet mange er fornøyd med coop sine mest andre mener de ikke er tette og varme nok. Det har sikkert litt med om du behandler de også. =)

Vet de har vunnet best i test før men vet ikke. =) De på barnehagen anbefalte de til meg i fjord men prøvde de ikke.
 
Har kjøpt superfit til mi si, enn så lenge jeg synes de er best.
Viking synes jeg er tunge og lite effektiv men vet mange andre liker de. Så du må bare prøve deg frem tenker jeg.
Vet mange er fornøyd med coop sine mest andre mener de ikke er tette og varme nok. Det har sikkert litt med om du behandler de også. =)

Vet de har vunnet best i test før men vet ikke. =) De på barnehagen anbefalte de til meg i fjord men prøvde de ikke.
Har vært en runde I dag og kjøpte coop sine! Jeg også syntes viking sine virket tunge, og det er tungt nok å gå I snøen for di små ;)
Svigers spanderte så må vi kjøpe andre I vinter så er det ok ;)
 
Vi har brukt friends sine vintersko mye. Og har absolutt ikke noe dårlig erfaring :) har også brukt Ecco sine. Men stortsett bedt om å få I gave. Det koster!!
 
Back
Topp