Vinterjakke

Bella75

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Med digre mager midtvinters, hvordan har dere tenkt å løse det med vinterjakke?
Kjøper dere gravid-vinterjakke?

Bruker dere vanlige jakker/kåper, men har de åpne?

Legg gjerne inn bilder/lenker.
 
Det er mye vind her i byen, så åpen jakke utgår. Håper å ikke vokse ut av den romslige bergansjakken min.
 
Bur på vestlandet so den iskalde vinteren reknar eg inkje med. Har kjøpt meg ny jskka for i år, men i str M istadenfor S. So får eg ein god genser onda:)
 
Bruker ei stor gammel jakke jeg har liggende. Også har jeg en norrøna jakke jeg får plass til magen i som jeg kan bruke med en tjukk genser under.
 
Tenker å kjøpe ei helt ok vinterjakke på HM. Tror de får inn gravid-vinterjakker etter hvert. Hvis ikke, må jeg bare kjøpe ei jakke i større størrelse. Blir uansett ikke noe dyrt. Har ei veldig dyr og god jakke som jeg ellers bruker, og den tror jeg vil passe meg i alle fall til november. Får se. :)
 
Nei kjøper ikke gravidvinterjakke
 
Kjøpte ei tynn gravid jakke fra hm, som jeg får en tykk genser under. Prøvde 2 vinterjakker fra i fjor, som jeg håper skal holde meg varm i år også :) Bruker jo å bli kaldt her i trøndelag :/
 
kjøpte meg en gravifjakke fra stormberg, er vind og vanntett. og så bruker jeg en fleeve under. måtte kjøpe da jeg jobber i barnehage og der nytter det ikke å ha åpen jakke... har og en kåpe fra før som jeg satser på vil duge
 
er mykje ute og har ein valp på vei så har fått kjøpt Stormberg gravid jakke, turbukse og genser som eg skal ha framover å vokse i så eg ikkje blir sjuk :D elske dei klærene ! <3
rekner med det ikkje er siste gang eg er gravid så er godt å ha klærene klare til neste gang også !
 
Endte opp med denne! :) i ull, ganske romslig, så den holder en stund. :) image.jpg
 
Fikk en kjempefin parkas av mormor som jeg skal bruke til vinteren :D Hun mente jeg trengte større jakke til vinteren, siden jeg kom til å være høygravid da :D
 
Satser på mild vinter her på Vestlandet, og da funker den litt for store allværsjakken fint :)
MEN skulle vi få en reprise av vinteren 2013, så får jeg ett problem.... Vi var da innesnødd i 4 dager, og snø og vind holdt på i lang, lang tid.

Nei, vi skal ha mild vinter i år :)
 
Har en Cubus jakke i L som det er god plass til stor gravid mage i:)
 
Back
Topp