Vinterjakke-tips?

Timo

Glad i forumet
Februarlykke 2016
Ååååååå, jeg savner allerede å kunne lukke jakken min! Ønsker meg en fin vinterjakke men finner ingen... Er det noen som har funnet seg jakke? Del gjerne bilder / linker :)

PS: Har sett gjennom hele Zalando og fant bare en aktuell jakke som nå selvsagt er utsolgt.. Uansett; er 1000 kr mye å betale for en jakke man kun får brukt noen måneder? Hmmm.
ImageUploadedByBV Forum1444745473.148958.jpg

Er midt i flytting, men håper parkasen min passer en stund hvertfall...
Det er en fra KappAhl med snøring ganske høyt i livet, så kanskje magen kan ligge under den.

Har også en ullkåpe med utradisjonell knepping som kan funke. Kjøpt med pruting på Camden Market i London.

Har hørt rykter om at det blir en kald vinter her jeg bor, så om det slår til er en tusenlapp helt innafor å gi for en skikkelig jakke!

Har kjøpt en til 599 på hm! Ikke helt vinter, men den er fora. Får bare kle meg et ekstra lag under :) har begynt å ta den i bruk allerede. Eneste dumme,er at jeg burde vel egentlig hatt L istedet for M.. Men men :) (si ifra om noen vil bytte :p )

Kjøpte en fin poncho på vero moda i dag med armer og blir tett foran, 60 % ull, til 449 kr. ☺ Også har Zizzi fine parkasjakker med snøring i livet som ser fin ut på nå og kan vokse i, 899 kr.. ☺

Ååååååå, jeg savner allerede å kunne lukke jakken min! Ønsker meg en fin vinterjakke men finner ingen... Er det noen som har funnet seg jakke? Del gjerne bilder / linker :)

PS: Har sett gjennom hele Zalando og fant bare en aktuell jakke som nå selvsagt er utsolgt.. Uansett; er 1000 kr mye å betale for en jakke man kun får brukt noen måneder? Hmmm.
Vis vedlegget 140871
Ja, jeg synes det er veldig mye for en sånn jakke :-/ Jeg kommer til å bruke en poncho av tykk ull. Det fungerte veldig bra forrige gang jeg gikk gravid :-) Om det blir skikkelig vinter-vinter får jeg heller kjøpe en da. Kanskje de er på salg og npr den tid kommer :-P

Jeg kjøpte en billig parkas i fjor. Hadde ingen planer om å gå gravid i den, men den passer godt til det formålet. Enda god plass til magen. Kjøp en billig på cubus f.eks.

ImageUploadedByBV Forum1444758451.645039.jpg

Har kjøpt denne.... God plass til voksende mage i denne og den er kjempe fin :) men må jo si jeg savner å få igjen parkasen min da...

Er jo bare å ha en parkas i større størrelse enn en vanlig ville kjøpt? Har også sett på en kjempe fin mamma parkas på asos.com, men har ikke bry til å kjøpe ny, når jeg har en vanlig, men stor parkas liggende. Har ikke planer om å flotte meg så altfor mye i vinter :D

Er jo bare å ha en parkas i større størrelse enn en vanlig ville kjøpt? Har også sett på en kjempe fin mamma parkas på asos.com, men har ikke bry til å kjøpe ny, når jeg har en vanlig, men stor parkas liggende. Har ikke planer om å flotte meg så altfor mye i vinter :D

Her funker det ikke med parkas o stor str.... Bruker til vanlig s i jakker og måtte opp til L om jeg skulle fått igjen noe jakke... Da er den jo gigantisk over skuldre og bryst....

Jeg tar mannen sin sorte parkas fra Svea på hverdager, til finere anledninger og jul osv så har jeg en del fine jakker/kåper som jeg satser på å kunne bruke.

Var en til rundt 400,- på babyshop nå, skal se om jeg finner link.

Ja, jeg synes det er veldig mye for en sånn jakke :-/ Jeg kommer til å bruke en poncho av tykk ull. Det fungerte veldig bra forrige gang jeg gikk gravid :-) Om det blir skikkelig vinter-vinter får jeg heller kjøpe en da. Kanskje de er på salg og npr den tid kommer :-P
Kanskje jeg må se på ull-poncho :) Har jeg ikke tenkt på. Men blåser det ikke rett gjennom det? Eller går det fint? :)

Kanskje jeg må se på ull-poncho :) Har jeg ikke tenkt på. Men blåser det ikke rett gjennom det? Eller går det fint? :)
Min er såpass tykk at det har gått veldig fint :)

Kjøpte en fin poncho på vero moda i dag med armer og blir tett foran, 60 % ull, til 449 kr. ☺ Også har Zizzi fine parkasjakker med snøring i livet som ser fin ut på nå og kan vokse i, 899 kr.. ☺
Takk for tips :) Skal gå innom zizzi neste gang jeg er på senteret. Må innrømme at det er en butikk jeg aldri vurderer å gå inn på ;)

Back
Topp