Vinterjakke-tips?

Er midt i flytting, men håper parkasen min passer en stund hvertfall...
Det er en fra KappAhl med snøring ganske høyt i livet, så kanskje magen kan ligge under den.

Har også en ullkåpe med utradisjonell knepping som kan funke. Kjøpt med pruting på Camden Market i London.

Har hørt rykter om at det blir en kald vinter her jeg bor, så om det slår til er en tusenlapp helt innafor å gi for en skikkelig jakke!
Jeg også tenker at om det blir skikkelig kaldt, så er det verdt å betale 1000 kr for å slippe å fryse ;) Jeg er alltid en istapp på vinteren..

Takk for tips :) Skal gå innom zizzi neste gang jeg er på senteret. Må innrømme at det er en butikk jeg aldri vurderer å gå inn på ;)
Jeg var på den butikken på Oslo city og de hadde mye fint som kan brukes nå og vokse litt til i.. ☺ Kjøpte som nevnt parkas, 2 lange skjortetunikaer, en tunika, en lang cardigan.. ☺

Jeg kjøpte en jakke på Kappahl idag. Parkas med pels på hetten. Valgte en størrelse der jeg har plass til en god genser under. Det som var bra med denne jakken, var at livvidden kunne justeres veldig mye. Perfekt!

Jeg har sett meg ut denne på Zalando.

Prisen er litt i stiveste laget for hva jeg egentlig vil gi (1895,00 kroner), men siden den har sånn stykke man kan ta av foran, er det nok mulig å bruke den etter graviditeten også. :) Jeg synes fargen er helt elsk :happy:

Skal til Kiel neste helg. Sjekket listen på Bellybuttons tyske side og de har forhandlere som fører merket der. Håper å få prøvd den, og kanskje også kjøpt den noe rimeligere (men er redd den høye kursen på Euro, ikke gjør at det er noe å spare)

Zwangerschapsjassen-bellybutton-MEJA-Gewatteerde-jas-winetasting.jpg

Jeg har en del fra sist vinter, var da noen kilo tyngre og brei ;) så har noen jakker som kan brukes når magen er størst ;) men fant meg faktisk en fin kåpe på HM (se bildet) som jeg kan vokse litt i :) Fornøyd :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    96,7 KB · Visninger: 9
Jeg kjøpte på hm, mama. Kostet 490.
Svart boble jakke med hette og beltet over magen.
Synes den var veldig Fin og behagelig :)
Har den ikke så mange steder, men jeg fant den på Aker brygge, sett den på den butikken som er utenfor city også.
Gidder ikke bruke en formue på en jakke jeg ikke skal bruke igjen før evt neste svangerskap.

Back
Topp