Lillegull18
Blir kjent med forumet
storesøster blir straks 2 år og lurer litt på hvilken vinterdress vi skal velge i år. Vurderer reima «Stavanger».
Hadde wheat i fjor, men da kunne hun ikke gå enda så ble ikke veldig godt brukt. Nå er vi veldig mye ute og hun er høyt og lavt, så trenger en god dress.
Erfaringer?
Hadde wheat i fjor, men da kunne hun ikke gå enda så ble ikke veldig godt brukt. Nå er vi veldig mye ute og hun er høyt og lavt, så trenger en god dress.
Erfaringer?
Skal ha vinterdress til mini på straks 21 mnd. Har nå lest haugevis av tester, og ser at Reima, Wheat og Isbjørn of Sweden jevnt over deler på å ligge på førsteplass. Min erfaring fra mange år i barnehage er at Reima-dressene fint gikk i arv til mindre søsken, så jeg klikket hjem Reima Gotland. Han har parkdress fra Reima som passer kroppsformen hans veldig godt. Men som mange sier, det beror jo på hvor i landet man bor, alder på barnet, og aktivitetsnivå. Min er så liten at han bare er ute i korte perioder i bhg og hjemme, så da tenker jeg at slitestyrke ikke er like viktig som det er til større barn, som aker og herjer og er ute i timesvis. Jeg vektla passform og vannsøyle, våte vintre her jeg bor.