Vinterdress

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Sitter å lurer på å kjøpe vinterdress til mary. Men lurer fælt på hvilken størrelse.
Hun bruker 74 nå. Og kommer til å kjøpe reima, da disse skal være gode å krabbe i. Og så er det salg på reima nå og det hadde vært greit å fått den til 500/600 kr.

Min hs og ei til som jobber på helsestasjonen min mente jeg burde ta 80. Har hørt at reima er store i str.

Noen erfaringer?? Har ikke råd til å kjøpe 2.

Takk :)

Sitter å lurer på å kjøpe vinterdress til mary. Men lurer fælt på hvilken størrelse.
Hun bruker 74 nå. Og kommer til å kjøpe reima, da disse skal være gode å krabbe i. Og så er det salg på reima nå og det hadde vært greit å fått den til 500/600 kr.

Min hs og ei til som jobber på helsestasjonen min mente jeg burde ta 80. Har hørt at reima er store i str.

Jeg kjøpte Reima tec str 80 til høst og vinterbruk. Han bruker 74 nå :) bedre med god plass å bevege seg i tenker jeg. Men jeg vet jo ikke sikkert iom at dette er min første :P

Jeg kjøpte Reima tec str 80 til høst og vinterbruk. Han bruker 74 nå :) bedre med god plass å bevege seg i tenker jeg. Men jeg vet jo ikke sikkert iom at dette er min første :P
Er min første også:) så er så usikker på dette med str:)

Mi bruker nå 86 i vanlige klær og passer fint str 74 i reimadressen. Sånn til sammenligning mellom str (aner ikke hva di bruker i klær)
Har kjøpt 80 til vinteren. Blir de for store er de vanskelige å bevege seg i for de små. (jobber på småbarn der barn oftr har alt for store dresser, og de hemmer bevegelse)

Vis vedlegget 189865

Dette er str 74 og hun bruker 86 i klær nå og dressen er fortsatt god og romslig :)
Ho bruker 74, men ho går ikke ennå og regner ikke med at ho kommer til å gjøre det i løpet av vinteren heller. Kan ha bukser i str 80.
Har 2 vinterdresser som er arva og fra to forskjellige merker, så skal prøve de på ho. Men vil ha ny siden jeg ikke vet om de er hele ennå:)

Jeg synes det varierer veldig om Reima er store eller normale i størrelsene, den ene parkdressen til eldste passer akkurat, den andre er diger! Tenker du på barnehagebruk? Jeg kjøper alltid litt stort så hadde nok kjøpt 86, så er det plass til klær (f.eks en ulldress) under også, men det er vanskelig å si synes jeg :) Jeg må alltid punge ut på sånt fordi jeg venter til jeg ser litt bedre hvilken str de er mot vinteren.

Huff ja, dette med str. er vanskelig. Min gutt brukte 74 i vinterdress når han var 1år, og det var reimatec. Han har dog alltid vært liten. Passet 80 når han var 1,5år. Jeg satser på 80 for frøkna her som har vært større enn broren. Har et par dresser liggende og så pleier min mor spandere litt nye vinterklær. Vil ha mini a ture dress til henne når hun begynner i barnehagen, i tillegg til reimatec.

Vi har kjøpt 80 :) Håper det passer

Tok sjansen og kjøpte 86 (var den de hadde der og da). Han bruker klær str 80 nå, satser på at den passer når han trenger den :)

Kjøpte en Reimatec til henne i går, fordi den var såå fin og virket god. Str 74 i klær passer greit nå (litt stort) og kjøpte 80 i dressen:)

Her har vi kjøpt Vinje refleks (de hadde til 199 på barnas hus) håper at vi blir fornøyd :)

Back
Topp