Vinterdress

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Noen som vet hvilken de skal kjøpe eller allerede har kjøpt en? Jeg har ikke peiling på hva jeg bør kjøpe, men er vel snart på tide å begynne å tenke på det.

Noen som vet hvilken de skal kjøpe eller allerede har kjøpt en? Jeg har ikke peiling på hva jeg bør kjøpe, men er vel snart på tide å begynne å tenke på det.
Jeg har kjøpt stormberg. Ikke er de dyre og har hørt masse fint om de. Slite sterke og gode.

Jeg kjøpte Reima Tech til 70% avslag i februar. Den har jeg heldigvis klart å beregne riktig størrelse på! :D

Stormberg her også. Var nedsatt pris + familiedager (5 for 3) så det ble et godt kjøp :)

Her går vi for Reima... Kjøper når det er på salg utenfor sesong. Så er ikke prisen gal i det hele tatt.. Fortsatt en del salg på fjordårets modeller:)

Vi har fra Polarn o Pyret! Veldig fornøyd...

Jeg har reima tech fra i fjord som passer, itillegg kjøpte jeg en reima tech + dress til 70% tidligere i år som vil passe iløpet av vinteren :)

Har en reimadress etter storebror som ser helt ubrukt ut. Storebror har fått Didriksson i år. Er visst bra på slitestyrke, å det er viktigste kriterie for en femåring som slet fullstendig ut en Reimadress i fjor.

Jeg kjøpte kaxe på kappahl i vår fordi den var på 70% :) Veldig billig. Og de har kommet bra ut i test år etter år. Men jeg sverger vanligvis til reimatec til de minste fordi de er lette og tynne, så det er mulig jeg kjøper det hvis denne ikke funker.

Vi har en fra wheat:D ønsket oss til jul så den har ligget lenge å ventet:p i tillegg kjøpte jeg en brkt reimatec for å ha i bytte:)

Vi har en fra Stormberg i str 2 år, men den er kjempestor :/
Har også en fra Lindex i 86 som jeg regner med er mer passe i størrelse. Den ble kjøpt på 70% i fjor så betalte nesten ingenting for den, greit å ha en å bytte litt i.

Vi har en fra Stormberg i str 2 år, men den er kjempestor :/
Har også en fra Lindex i 86 som jeg regner med er mer passe i størrelse. Den ble kjøpt på 70% i fjor så betalte nesten ingenting for den, greit å ha en å bytte litt i.
Vi og kjøpte stormberg i str 2. Måtte på finn.no å kjøpe brukt i str 1år istedet. Var jo giiiiga de i str 2.

Vi og kjøpte stormberg i str 2. Måtte på finn.no å kjøpe brukt i str 1år istedet. Var jo giiiiga de i str 2.

Kjempe store i størrelsen, tipper den passer neste høst jeg.

Test i foreldre og barn nå. Univern sin fikk terningkast 6 og best i test, men minus for snor i hetta.

Jeg kjøpte Reima Tech til 70% avslag i februar. Den har jeg heldigvis klart å beregne riktig størrelse på! :D

Det gjorde jeg også, men jeg tror jeg bomma på størrelsen :p neste vinter.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt en fra Molo på salg, måtte bare ha den for den er så kul:D Den er sebra-stripete. Satser på at den er bra også, men det er jo begrenset hvor mye en 1-åring klarer å slite på en dress.
Har også en som er kjøpt brukt fra Name it, synes det er greit å ha en reserve.
Har kjøpt en vinterjakke fra Reima også, kjøpte brukt. Og har en vinterbukse fra Pop, kostet bare 50 kr. Så vi har godt med klær!

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har kjøpt en fra Molo på salg, måtte bare ha den for den er så kul:D Den er sebra-stripete. Satser på at den er bra også, men det er jo begrenset hvor mye en 1-åring klarer å slite på en dress.
Har også en som er kjøpt brukt fra Name it, synes det er greit å ha en reserve.
Har kjøpt en vinterjakke fra Reima også, kjøpte brukt. Og har en vinterbukse fra Pop, kostet bare 50 kr. Så vi har godt med klær!
Name it sin dress fikk terningkast 5 i foreldre og barn :) vurderer å skaffe en som reservedress.

Back
Topp