N
neledam
Guest
Noen som vet hvilken de skal kjøpe eller allerede har kjøpt en? Jeg har ikke peiling på hva jeg bør kjøpe, men er vel snart på tide å begynne å tenke på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt stormberg. Ikke er de dyre og har hørt masse fint om de. Slite sterke og gode.Noen som vet hvilken de skal kjøpe eller allerede har kjøpt en? Jeg har ikke peiling på hva jeg bør kjøpe, men er vel snart på tide å begynne å tenke på det.
Vi og kjøpte stormberg i str 2. Måtte på finn.no å kjøpe brukt i str 1år istedet. Var jo giiiiga de i str 2.Vi har en fra Stormberg i str 2 år, men den er kjempestor :/
Har også en fra Lindex i 86 som jeg regner med er mer passe i størrelse. Den ble kjøpt på 70% i fjor så betalte nesten ingenting for den, greit å ha en å bytte litt i.
Vi og kjøpte stormberg i str 2. Måtte på finn.no å kjøpe brukt i str 1år istedet. Var jo giiiiga de i str 2.
Det tenker jeg og.Kjempe store i størrelsen, tipper den passer neste høst jeg.
Jeg kjøpte Reima Tech til 70% avslag i februar. Den har jeg heldigvis klart å beregne riktig størrelse på!![]()
Det skjer den besteDet gjorde jeg også, men jeg tror jeg bomma på størrelsenneste vinter..
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Name it sin dress fikk terningkast 5 i foreldre og barnJeg har kjøpt en fra Molo på salg, måtte bare ha den for den er så kulDen er sebra-stripete. Satser på at den er bra også, men det er jo begrenset hvor mye en 1-åring klarer å slite på en dress.
Har også en som er kjøpt brukt fra Name it, synes det er greit å ha en reserve.
Har kjøpt en vinterjakke fra Reima også, kjøpte brukt. Og har en vinterbukse fra Pop, kostet bare 50 kr. Så vi har godt med klær!