Den er kjempedyr ja, men knallgodKjøpt didrickson
Ville ha isbjørn of sweden. Men gad, så dyr :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er kjempedyr ja, men knallgodKjøpt didrickson
Ville ha isbjørn of sweden. Men gad, så dyr :/
Etter 3 vask ja. Men nå skal vel ikke vinterdresser vaskes hver helg heller. Tror dette gjelder alle vinterdresser. Men den kan sikkert impregneres?Dei som har Didrikson, las ein plass at den etter vask kun har vannsøyle på 2000, da er den jo kun vannavstøtende. Stemmer det?
Bur i Bergen, så da må dressen vera skikkeleg vanntett
Sent from my iPhone using BV Forum
Å? Jeg vurderte den selv, men vil jo helst ha 10000 mm på den liksomDei som har Didrikson, las ein plass at den etter vask kun har vannsøyle på 2000, da er den jo kun vannavstøtende. Stemmer det?
Det leste jeg også, synes det var merkelig for det er jo ikke sånnmed andre dresser,Dei som har Didrikson, las ein plass at den etter vask kun har vannsøyle på 2000, da er den jo kun vannavstøtende. Stemmer det?
Det er sånn med alle dresser som bli vasket tror jeg. Det ødelegger membranen. Regnklær bør jo heller ikke vaskes...Det leste jeg også, synes det var merkelig for det er jo ikke sånnmed andre dresser,
Står ingenting om det på andre dresser hvertfall. Men man bør jo uansett impregenere en gang i blantDet er sånn med alle dresser som bli vasket tror jeg. Det ødelegger membranen. Regnklær bør jo heller ikke vaskes...