Vinterdress

Eldste på fem har Didriksson fra i fjor, og frøkna på to arver en color kids tror jeg det er etter storebror.

Yngste skal ha reimatec fra i fjor eller vossatassar, alt ettersom hvilken som passer best.
Eldste får kaxs, det er det eneste som overlever en sesong på ham.

Vi har kjøpt nameit(playtech). Var så fornøyd med parkdressen at vi ville ha vinterdressen også.

Dei som har Didrikson, las ein plass at den etter vask kun har vannsøyle på 2000, da er den jo kun vannavstøtende. Stemmer det?
Bur i Bergen, så da må dressen vera skikkeleg vanntett;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var innslag på god morgen Norge på TV2 i går om dresser til barn, tror det var vinterdresser. Fulgte ikke så nøye med siden lille enda bor i magehuset :-) men var presentasjon av foreldre og barn sin test...

Dei som har Didrikson, las ein plass at den etter vask kun har vannsøyle på 2000, da er den jo kun vannavstøtende. Stemmer det?

Etter 3 vask ja. Men nå skal vel ikke vinterdresser vaskes hver helg heller. Tror dette gjelder alle vinterdresser. Men den kan sikkert impregneres?

Har en fra Reflex hjemme som han brukte ifjor. Da var den litt stor til han, så jeg tenkte å se om han kan passe den i år også og hvis ikke tenker jeg kanskje å kjøpe en fra Didriksons :)

Har en fra stormberg og en fra colorkids jeg kjøpte på salg ;) så håper vertfall en av de duger :P

Å? Jeg vurderte den selv, men vil jo helst ha 10000 mm på den liksom :P Bor også på Vestlandet, er våte vintre her :P

I fjor kjøpte jeg på obs. Den ble vasket i maskin ca annenhver fredag, de blir skitne i barnehagen . Kommentar fra de ansatte var at min dress var bedre enn de andres, for den ble ikke våt i gjennom. Ikke alltid dyrest er best :)

Har 2 ticket to heaven dresser til eldste og en reimatec dundress og en ticket til minstemann :) knallfornøyd

Har arvet en vinterdress fra Troll. Har ikke erfaring med merket, og sannsynligvis ikke en jeg hadde kjøpt selv (ikke fordi det er noe galt med den, men bare fordi), men den ser topp ut. Har avtagbart ullfor, noe jeg synes virker genialt.

Det leste jeg også, synes det var merkelig for det er jo ikke sånnmed andre dresser,

Her blir det de samme som i fjor, siden de fortsatt passer. De har to dresser hver, en fra Didrikson og en Kax fra KappAhl. Veldig fornøyd med begge. Kax ble brukt mest i fjor, siden Didrikson er litt store i størrelsen og nok passer bedre i år.

Didrikson vant testen helt klart best på begge vanntestene bl.a eller alle testene tror jeg kanskje :-) reima kom et stykke ned på listen mener jeg...

Det leste jeg også, synes det var merkelig for det er jo ikke sånnmed andre dresser,
Det er sånn med alle dresser som bli vasket tror jeg. Det ødelegger membranen. Regnklær bør jo heller ikke vaskes...

Det er sånn med alle dresser som bli vasket tror jeg. Det ødelegger membranen. Regnklær bør jo heller ikke vaskes...
Står ingenting om det på andre dresser hvertfall. Men man bør jo uansett impregenere en gang i blant
Regnklær brukes ikke her så jeg aner ikke noe om det

Back
Topp