Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Troll er et bra og dyrt merke, så da var du heldig som arvetHar arvet en vinterdress fra Troll. Har ikke erfaring med merket, og sannsynligvis ikke en jeg hadde kjøpt selv (ikke fordi det er noe galt med den, men bare fordi), men den ser topp ut. Har avtagbart ullfor, noe jeg synes virker genialt.
Det som ødelegger er tøymykner.Det er sånn med alle dresser som bli vasket tror jeg. Det ødelegger membranen. Regnklær bør jo heller ikke vaskes...
Det som er dumt med sånne tester er at de ikke tester alle typerVar innslag på god morgen Norge på TV2 i går om dresser til barn, tror det var vinterdresser. Fulgte ikke så nøye med siden lille enda bor i magehusetmen var presentasjon av foreldre og barn sin test...
Det som er dumt med sånne tester er at de ikke tester alle typer![]()
Leste samme type test i fjor, tror Foreldre & barn har det hver høst. Kan ikke huske at Polarn O. Pyret eller Troll var med, det er jo veldig bra dresser.Så bare så vidt innslaget så ikke oversikt over selve testen.... Men skjønner det er kjipt om ikke alle er med ja...
Testene er skikkelig dårlige dessverre. Så jeg ser aldri på sånne tester lenger.Det som er dumt med sånne tester er at de ikke tester alle typer![]()
Vi er veldig fornøyde med TicketTrooor kanskje det blir ticket, men er ikke sikker. Noen erfaringer?
Ticket er bra synes jegTrooor kanskje det blir ticket, men er ikke sikker. Noen erfaringer?
Isbjørn passer til de tynne barna, som min. Var ikke trang å få på i det hele tatt.Vært super fornøyd med polarn, ticket og didrikson. Jobber i bhg, og disse går igjen som gode dresser. Hadde ei jente som hadde isbjørn dressen ifjor, og synes den var så trang og lite bevegelig, hun slet med å få den på seg (4år og normal/tynn jente).