Vinterdress

Har kjøpt reimatec til eldste på 6 år. Yngste på 1 1/2 har arvet en stormberg-dress fra storebror :)

Har arvet en vinterdress fra Troll. Har ikke erfaring med merket, og sannsynligvis ikke en jeg hadde kjøpt selv (ikke fordi det er noe galt med den, men bare fordi), men den ser topp ut. Har avtagbart ullfor, noe jeg synes virker genialt.
Troll er et bra og dyrt merke, så da var du heldig som arvet:)

Var innslag på god morgen Norge på TV2 i går om dresser til barn, tror det var vinterdresser. Fulgte ikke så nøye med siden lille enda bor i magehuset :-) men var presentasjon av foreldre og barn sin test...
Det som er dumt med sånne tester er at de ikke tester alle typer:(

Det som er dumt med sånne tester er at de ikke tester alle typer:(

Så bare så vidt innslaget så ikke oversikt over selve testen.... Men skjønner det er kjipt om ikke alle er med ja...

Så bare så vidt innslaget så ikke oversikt over selve testen.... Men skjønner det er kjipt om ikke alle er med ja...
Leste samme type test i fjor, tror Foreldre & barn har det hver høst. Kan ikke huske at Polarn O. Pyret eller Troll var med, det er jo veldig bra dresser.

Når man vasker en dress første gang mister den ca.1000 i vannsøyle og 500 de neste gangene. Derfor bør de reimpregneres.

Isbjørn trenger ikke reimpregneres;) har isbjørn 2-delt til eldste og reima-dress til yngste.

Det blir didrikson i år siden den kom best ut i test, og en friends til reserve. Utegruppa krever dobbelt av alt, og det blir ikke aktuelt med to dresser til tusen kroner...

Har alltid kjøpt Skogstad og hoider en knapp på at den er den beste av alle. Men ett eller annet skjedde i år og jeg kjøpte Didrikson:p den som kom best ut av testene som var blitt gjort..

Her to reima TEC fra i fjor som passer og jakke/bukse fra Bergans

Trooor kanskje det blir ticket, men er ikke sikker. Noen erfaringer?

Eldste har todelt fra DC shoes og minste får bok Reima i år igjen[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noen som har erfaring med Mikk-Line dressene? Kom best i test pris så med meget gode egenskaper så hadde vært interessant å høre om noen har prøvd dem :)

Vært super fornøyd med polarn, ticket og didrikson. Jobber i bhg, og disse går igjen som gode dresser. Hadde ei jente som hadde isbjørn dressen ifjor, og synes den var så trang og lite bevegelig, hun slet med å få den på seg (4år og normal/tynn jente).

Eldste har en stormberg som ble kjøpt i januar. Den passer nok enda. Fikk da beskjed om at jeg ikke måtte vaske med vanlig vaskepulver for da mistet den egenskapene sine. Måtte da kjøpe spesialvaskemiddel og impregnering som den skulle vaskes med.

Til minsta kjøpte jeg en vossatasser. Ingen erfaring med den, så får se hvordan den er :)

Vært super fornøyd med polarn, ticket og didrikson. Jobber i bhg, og disse går igjen som gode dresser. Hadde ei jente som hadde isbjørn dressen ifjor, og synes den var så trang og lite bevegelig, hun slet med å få den på seg (4år og normal/tynn jente).
Isbjørn passer til de tynne barna, som min. Var ikke trang å få på i det hele tatt.

Back
Topp