Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier dere bytte i tide, eller går dere som regel på en "smell" først? Hehe!
Jeg bor jo i rogaland og her virker det jo som om alle går på en smell først! Men vurderer rett å slett bare å få på vinterdekka nå kjappt! Plutselig kommer snøen :O
Jeg bor i Nord-Norge og vi skifta første uka i oktober, for da snødde det faktisk. Kan ikke tro at de hadde gitt oss bot for å ha lagt om til vinterdekk, når det faktisk snødde?Nord-norge kan bytte fra 15.oltober, resten av norge må vente til 1.nov.. Blir du stoppa me piggdekk før det får du nok ei bot...
Jeg bor i Nord-Norge og vi skifta første uka i oktober, for da snødde det faktisk. Kan ikke tro at de hadde gitt oss bot for å ha lagt om til vinterdekk, når det faktisk snødde?![]()
Hehe, var det jeg troddeNei det hadde du ikke fått. Heller hadde du fått bot hvis du kjørte på sommerdekk når det snødde. Man skal ha dekk etter forholdene. Så selvom det er disse magiske grensene på piggdekk er man ansvarlig for å ha riktige dekk![]()
Jeg bor i Nord-Norge og vi skifta første uka i oktober, for da snødde det faktisk. Kan ikke tro at de hadde gitt oss bot for å ha lagt om til vinterdekk, når det faktisk snødde?![]()