vinter vognpose hvilken har du?

Har lammeskinpose og easygrow nature.. Veldig fornøyd med begge :)
 
Har kjøpt Easygrow Ono til vinteren og Newbie regn/vindtett fleecepose nå til høsten. :)
Leste mye om vognposer før jeg kjøpte og likte Easygrow veldig godt. Har ikke brukt den ennå, men virker fantastisk! :)
Den Newbie-posen, hvor er den å finne? Har ett knøtt neste høst hvis alt går bra så vil sjekke ut litt om den :)
 
Sverger til Voksi urban her også. Var best i test da vi kjøpte. Har vært superfornøyd med den!
 
Jeg har kjøpt korthåret lammeskinnspose;) ikke fått prøvd den enda men den virker fantastisk! ;) det er nordlys sin og koster litt over 1000 kr på jollyroom.no; )
 
Troller. Produsert av samma som Voksi och ska vara lika bra. Bara litt annerledes och billigare! Med ull och dun :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Da ble det odenwalder på oss , kosta 250 kr på finn , egentlig fornøyd for er en bra pose men har så lyst på en bozz eller voksi. .. men det er så dyrt ....
 
Har voksi urban, fin i bagvogn, men synes ikke den er tett nok rundt ansiktet/brystet nå når hun sitter i sportsdel.
 
Har voksi urban og er fornøyd med den. Fikk den i gave. Skulle jeg kjøpt ny selv så ville jeg nok valgt Nøstebarn sin!
 
Søsteren min strikket trekk i marius, og sydde posen av en helårsdyne. Bruker i tillegg saueskinn under, baby er varm og god nedi der. Han har sovet ute i -5 grader med den til nå.
 
Back
Topp