vinter vognpose hvilken har du?

Har khøpt voksi city med ull og dun. Men har ikke testet den enda. Kjennes veldig god ut å ligge i liksom xD ikke det at jeg har prøvd xD
 
Har voksi urban, syns ikke jeg får til å stramme så den blir lun og god oppe ved hodet, så blir ikke den til nestemann.
 
Voksi city, foreløpig veldig fornøyd. Har hatt voksi classic før og vært superfornøyd!! Men den får ikke plass i baggene til tvillingvogna dessverre, det gjør city posen:)
 
Voksi urban(?) :) veldig fornøyd:) brukte den hele vinter etter hun ble født og har tatt den ibruk i sportsdelen nå:) ser ut som hun stortrives oppi den:D
 
Hadde skinnpose da vesla var baby.

DET er genialt!!!

-10 ute og hun hadde kun en tynn strikkejakke inni posen + vanlige klær da, og lue og votter.

Nå har vi Voksi Classic.
 
Hadde voksi urban til eldste. Denne gangen går jeg for lammeskinn og dundyne.
Liker ikke at posene er så åpne i brystet på barna
 
Svigermor har sydd skikkelig voksipose med dundyne. Beste jeg kunne hatt. Og nå har vi simo termopose, fornøyd med den også.
 
Har kjøpt Easygrow Ono til vinteren og Newbie regn/vindtett fleecepose nå til høsten. :)
Leste mye om vognposer før jeg kjøpte og likte Easygrow veldig godt. Har ikke brukt den ennå, men virker fantastisk! :)
 
Easygrow hood. Liker den, men har et lammeskinn inne i posen. Ville vært foruten det lammeskinnet, brukte det i bagvogna uten posen også.
Liker at posen kan åpnes på midten, kan også snøres inn rundt hodet.
Tåler vann bra.
 
Har en basson ullpose med knyting. Fantastisk pose, har aldri opplevd at ungene er kalde i den.
Eneste negative er at den ikke passer i mindre sportsvogner med fem punktssele.
Kjøpte derfor en pose fra The Buppa Brand til å ha i elite'n. Veldig god pose, den også, men ikke like varm som bassonposen.
 
Back
Topp