Molly
Med lille spira i magen <3
Så greitPga sol, vår og godvær, samt mange premier, så har jeg nå firet litt på innleggskravene. Poenget er jo at flest mulig føler at dette er overkommelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greitPga sol, vår og godvær, samt mange premier, så har jeg nå firet litt på innleggskravene. Poenget er jo at flest mulig føler at dette er overkommelig
Pga sol, vår og godvær, samt mange premier, så har jeg nå firet litt på innleggskravene. Poenget er jo at flest mulig føler at dette er overkommelig
Vi er da ganske så rause her på Babyverden vet duSyns det var veldig raust gjort å gå ned på antall innlegg. 300 kommer jeg garantert til å klare, til å med 800 er nok i sikte så aktiv (les avhengig) jeg har blitt på bv
Ja har skjønt det med de flotte premiene. Har vært borte fra bv en god stund før jeg ble aktiv igjen nå å skjønte ikke helt hva topp 100 var før jeg leste litt om det. Veldig artigVi er da ganske så rause her på Babyverden vet du
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Pga sol, vår og godvær, samt mange premier, så har jeg nå firet litt på innleggskravene. Poenget er jo at flest mulig føler at dette er overkommelig
Koslig at du er tilbakeJa har skjønt det med de flotte premiene. Har vært borte fra bv en god stund før jeg ble aktiv igjen nå å skjønte ikke helt hva topp 100 var før jeg leste litt om det. Veldig artig
Vi er da ganske så rause her på Babyverden vet du
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det blir nok ikke så mange fremover heller. Men vi har vært heldig å hatt noen sponsorer som har ønsket å gi litt ekstra i det sisteJa, veldig masse fine premier i det siste
Var det før også da, men ikke så MANGE...
Var mest aktiv in2010/2011Koslig at du er tilbake
Syntes jeg kjente igjen nicket ditt
Det blir nok ikke så mange fremover heller. Men vi har vært heldig å hatt noen sponsorer som har ønsket å gi litt ekstra i det siste
Håper de fortsetterDet blir nok ikke så mange fremover heller. Men vi har vært heldig å hatt noen sponsorer som har ønsket å gi litt ekstra i det siste
Det er vel for godt til å vare evig.Håper de fortsetter
Ja det er santDet er vel for godt til å vare evig.
Men kjekt så lenge det varer i alle fall!
fra app
så godt å hørePga sol, vår og godvær, samt mange premier, så har jeg nå firet litt på innleggskravene. Poenget er jo at flest mulig føler at dette er overkommelig
Hurraså godt å høre
da kommer jeg garantert til å prøve en mnd til
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
du hjelper vel til du?Hurra
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app