VINNERE ER TRUKKET!!!!! TOPP 100 MAI!!

Syns det var veldig raust gjort å gå ned på antall innlegg. 300 kommer jeg garantert til å klare, til å med 800 er nok i sikte så aktiv (les avhengig) jeg har blitt på bv

Syns det var veldig raust gjort å gå ned på antall innlegg. 300 kommer jeg garantert til å klare, til å med 800 er nok i sikte så aktiv (les avhengig) jeg har blitt på bv
Vi er da ganske så rause her på Babyverden vet du ;) :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi er da ganske så rause her på Babyverden vet du ;) :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja har skjønt det med de flotte premiene. Har vært borte fra bv en god stund før jeg ble aktiv igjen nå å skjønte ikke helt hva topp 100 var før jeg leste litt om det. Veldig artig

Stellematta hadde vært genialt, men med go'vær og en liten tass på snart ett år som ikke sover no særlig på dagtid så skal det litt til og i det hele tatt komme inn på topp 100 ;) Kvelden er fint for bv, men også kjærstetid og ferieplanlegging...døgnet hadde trengt flere timer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja har skjønt det med de flotte premiene. Har vært borte fra bv en god stund før jeg ble aktiv igjen nå å skjønte ikke helt hva topp 100 var før jeg leste litt om det. Veldig artig
Koslig at du er tilbake :)
Syntes jeg kjente igjen nicket ditt ;)

Pga sol, vår og godvær, samt mange premier, så har jeg nå firet litt på innleggskravene. Poenget er jo at flest mulig føler at dette er overkommelig :)
så godt å høre :D
da kommer jeg garantert til å prøve en mnd til :D

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Back
Topp