Tipp topp!Har sendt dem en mail. Poster svaret her når det kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipp topp!Har sendt dem en mail. Poster svaret her når det kommer
Masse fint denne mnd også! Men når blir det kunngjort hvem som vant i april da? Og hvor kan man finne det?
Såå spennende!Komme i løpet av kvelden i dag Jeg publiserer det både her og på konkuransesiden.
Jeg liker stellevesken denne måneden, får vel kanskje bli med igjen da etter en pausemåned fra disse stellevesk-konkene. MEN mai er en vanskelig måned, for vi skal nok ordne mye utendørs og være borte i helgene. Aj aj aj. Kan bli tøft.
Men vi klarer det, vet du. (vi skal jo dessuten inn på januar sammen, og da får vi brått enda mer å skravle om...)
Vi satser på det!
fra app
Men om du klarer 1005, er du ikke med i trekningen av de andre premiene da? De som er over 500 f.eks?Det blir som vanlig enten max 999 eller minimum 2000 for meg, for akkurat de 1000-premiene er ikke noe jeg ønsker meg, fordi vi har dem.
Alt annet blir vi glade for (selv om vi har ok smokker til babyen vi håper å få) så det er bare å skravle.
Fargen på stelleveska falt i smak, og selv om jeg neppe vinner den, kommer jeg nok til å prøve
Men om du klarer 1005, er du ikke med i trekningen av de andre premiene da? De som er over 500 f.eks?