VINNERE ER TRUKKET!!!!! TOPP 100 MAI!!

Supre premier! :-) Både lekematten og gavekortet står på ønskelisten denne måneden også..... Og så fin den stelleveska var da.... Knakende fin farge.......... Men spørs om ikke 2000 innlegg blir i overkant ambisiøst for meg........ :-p

Jeg er med jeg og :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kjempefine premier! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Masse fint denne mnd også! :) Men når blir det kunngjort hvem som vant i april da? Og hvor kan man finne det?

Det blir som vanlig enten max 999 eller minimum 2000 for meg, for akkurat de 1000-premiene er ikke noe jeg ønsker meg, fordi vi har dem.

Alt annet blir vi glade for (selv om vi har ok smokker til babyen vi håper å få) så det er bare å skravle.

Fargen på stelleveska falt i smak, og selv om jeg neppe vinner den, kommer jeg nok til å prøve

Jeg liker stellevesken denne måneden, får vel kanskje bli med igjen da etter en pausemåned fra disse stellevesk-konkene. :p MEN mai er en vanskelig måned, for vi skal nok ordne mye utendørs og være borte i helgene. Aj aj aj. Kan bli tøft. :cool:

Jeg liker stellevesken denne måneden, får vel kanskje bli med igjen da etter en pausemåned fra disse stellevesk-konkene. :p MEN mai er en vanskelig måned, for vi skal nok ordne mye utendørs og være borte i helgene. Aj aj aj. Kan bli tøft. :cool:

Men vi klarer det, vet du. (vi skal jo dessuten inn på januar sammen, og da får vi brått enda mer å skravle om...)

Men vi klarer det, vet du. (vi skal jo dessuten inn på januar sammen, og da får vi brått enda mer å skravle om...)

Ja, om vi får positive tester så klarer vi vel å skravle opp 1000 innlegg bare om det raskt. ;) :D

Vi satser på det!

fra app

Det blir som vanlig enten max 999 eller minimum 2000 for meg, for akkurat de 1000-premiene er ikke noe jeg ønsker meg, fordi vi har dem.

Alt annet blir vi glade for (selv om vi har ok smokker til babyen vi håper å få) så det er bare å skravle.

Fargen på stelleveska falt i smak, og selv om jeg neppe vinner den, kommer jeg nok til å prøve
Men om du klarer 1005, er du ikke med i trekningen av de andre premiene da? De som er over 500 f.eks?

Men om du klarer 1005, er du ikke med i trekningen av de andre premiene da? De som er over 500 f.eks?

Jo, er vel det. Og på 2000 er jeg vel også med på trekingn av 1000-premiene

Da får vi gi dem bort i gave til noen, vi tregner ikke to like bøker.

1700. Det skal jeg klare!!!

fra app

Btw supre premier de andre jeg ikke nevnte å. Men kommer nok ikke oppi 1000 eller 2000 denne månden heller. Mye som skjer i mai

Back
Topp