VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Haha :p fått smoothier til ungen en gang og, det var genialt :)
Å så kjekt :D har kun testet de barberhøvlene jeg :p nå har jeg fått forespørsel på en sånn rulle som kan hjelpe på strekkmerker osv, men må betale halv pris så vet ikke helt..
 
Å så kjekt :D har kun testet de barberhøvlene jeg :p nå har jeg fått forespørsel på en sånn rulle som kan hjelpe på strekkmerker osv, men må betale halv pris så vet ikke helt..
Haha, samme her!! Litt lyst til å prøve, men usikker på om jeg gidder bruke 500 kr på det.. Fått tilbud på elektriske tannbørster tidligere :p
 
Gikk over sist... men har ikke termin før 5.Juli. Men legen jeg var hos i dag var ikke fremmed for å sette i gang før om det ble like ille som sist....

Huff, da kan du liksom ikke settes igang snart heller :s

Men veldig bra at legen ikke er fremmed for å sette deg igang før da!

En mager trøst kanskje..
 
Er det noe som er en følge av svangerskapet eller er det uavhengig av hverandre? Aldri hørt om før.
Kommer grunnet fosterets plassering. Ligger å trykker på urinlederen så nyren ikke får tømt seg :(
 
Kommer til å stå over, men den er visst blitt kjempepopulær og skal visst være bra... I følge bloggere :p :p
Har ikke lest så mye blogger i det siste, får se litt an på om det blir mye strekkmerker og evt kjøpe til full pris senere :p har ingen rynker osv, så måtte evt blitt til magen om det blir strekkmerker liksom :)
 
Back
Topp