Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Samme herAha, skjønner! Hvilken forresten?
Den søkte jeg om å få buzze, fikk avslag gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herAha, skjønner! Hvilken forresten?
Den søkte jeg om å få buzze, fikk avslag gitt
Er det samme opplegg som buzzador?Jeg får ikke være med på så mye slikt
Likeandshare for jeg teste mer av.
Nei du får bare en til å teste selv, ikke til å dele utEr det samme opplegg som buzzador?
Det vil det alltid være. Viktigste er at du blir fornøydHåper på det jeg også, mange fornøyde, et par misfornøyde av de jeg har spurt.
Ikke jeg heller... Sist var for barberhøvler..Heldige du!
Kom ikke med på den kampanjen jeg...
Haha samme herIkke jeg heller... Sist var for barberhøvler..
Yoghurten er abslutt godkjent her i huset.Ikke jeg heller... Sist var for barberhøvler..
Haha fått smoothier til ungen en gang og, det var genialtHaha samme her
Så bra!Yoghurten er abslutt godkjent her i huset.
Å så kjekt har kun testet de barberhøvlene jeg nå har jeg fått forespørsel på en sånn rulle som kan hjelpe på strekkmerker osv, men må betale halv pris så vet ikke helt..Haha fått smoothier til ungen en gang og, det var genialt
Haha, samme her!! Litt lyst til å prøve, men usikker på om jeg gidder bruke 500 kr på det.. Fått tilbud på elektriske tannbørster tidligereÅ så kjekt har kun testet de barberhøvlene jeg nå har jeg fått forespørsel på en sånn rulle som kan hjelpe på strekkmerker osv, men må betale halv pris så vet ikke helt..
Ja samme her, tror egentlig jeg står over denHaha, samme her!! Litt lyst til å prøve, men usikker på om jeg gidder bruke 500 kr på det.. Fått tilbud på elektriske tannbørster tidligere
Har ikke blitt valgt ut på lenge jeg heller er nok ikke interessant nokStakkars, er første jeg har blitt valgt ut til på lang tid da.
Gikk over sist... men har ikke termin før 5.Juli. Men legen jeg var hos i dag var ikke fremmed for å sette i gang før om det ble like ille som sist....
Kommer grunnet fosterets plassering. Ligger å trykker på urinlederen så nyren ikke får tømt segEr det noe som er en følge av svangerskapet eller er det uavhengig av hverandre? Aldri hørt om før.
Kommer til å stå over, men den er visst blitt kjempepopulær og skal visst være bra... I følge bloggereJa samme her, tror egentlig jeg står over den
Har ikke lest så mye blogger i det siste, får se litt an på om det blir mye strekkmerker og evt kjøpe til full pris senere har ingen rynker osv, så måtte evt blitt til magen om det blir strekkmerker liksomKommer til å stå over, men den er visst blitt kjempepopulær og skal visst være bra... I følge bloggere
Nei du er nok ikke det stakkarsHar ikke blitt valgt ut på lenge jeg heller er nok ikke interessant nok
Buhu stakkars megNei du er nok ikke det stakkars